Огляд споживчої поведінки покоління Z

Покоління Z є найрізноманітнішим поколінням історії. У міру того, як ця когорта перетворюється на унікальний та потужний споживчий блок, бренди, які сподіваються залучити представників покоління Z, повинні розуміти, як вони росли, у що вони вірять і що ними рухає.

Компанії та бренди, які хочуть отримати лояльність покоління Z, спочатку мають подолати серйозні проблеми з їхньою довірою.

  • Лише 42% представників покоління Z заявили, що довіряють компаніям. Це нижче, ніж у міленіалів (50%), хоча довіра між обома групами впала з 2018 року (Salesforce).

  • Лише 48% представників покоління Z у всьому світі вважають, що бізнес має позитивний вплив на суспільство (Deloitte).

  • Тільки 53% представників покоління Z заявили, що бренди загалом справляють враження аутентичних. Для порівняння, 61% представників покоління Y сказали те саме (Salesforce).

  • Покоління Z з більшою ймовірністю позитивно реагуватиме на рекламу та маркетинг, які показують реальних клієнтів, що представляють різні аудиторії, і ототожнювати себе з контентом, який є реалістичним і не виглядає надмірно ідеальним (Salesforce).

  • Вони не хочуть почуватися експлуатованими компаніями, які збирають та використовують їхню персональну інформацію.

  • Представники покоління Z дедалі більше незадоволені тим, як компанії використовують їхню персональну інформацію, і стають більш кмітливими та обережними в тому, що вони розголошують.

  • Вони рідше, ніж представники старшого покоління, почуваються комфортно під час перегляду персоналізованої для них реклами на основі зібраних особистих даних (W2O).

  • Більшість, як і раніше, кажуть, що їм потрібна персоналізація від брендів, до яких вони лояльні (Data Axle та Survey Monkey).

  • Майже рівні частки представників покоління Z та міленіалів (59% проти 57%) вже відчувають, що втратили контроль над тим, як компанії використовують їхню особисту інформацію (Salesforce).

  • Тільки 39% представників покоління Z довіряють брендам захист своєї інформації після того, як вони вирішили нею поділитися (Fluent).

Джерело