На щорічній профільній виставці Retail Expo 2020 strong>, яка відбулася в Києві 9-10 вересня 2020 року, Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group і Глава Української Ради Торгових Центрів (УСТЦ) виступив з презентацією "Онлайн і ТЦ - до і після локдауна " strong>.
Під час виступу були розкриті ряд актуальних на даний момент питань:
- Втрати ТЦ України під час локдауна
- Відвідуваність і обороти торгових центрів під час карантину
- Як змінився дохід в порівнянні з лютим
- Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
- Чи змінився пріоритет при виборі товарів в магазині або онлайн?
- Чи стали люди більш активно спілкуватися онлайн?
- багато іншого...
Посилання на повну версію презентації знаходиться в кінці статті.
Втрати ТЦ України під час локдауну
Відвідуваність і обороти торгових центрів під час карантину
Як змінився дохід в порівнянні з лютим
Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
Чи змінився пріоритет при виборі товарів в магазині або онлайн?
Чи стали люди більш активно спілкуватися онлайн?
Та багато іншого...
Посилання на повну версію
Недавні записи
- Максим Гаврюшин, Budhouse Group: «Общий бюджет ТРЦ Nikolsky составит примерно 110 млн евро»
- Орендарі ТРЦ втратять 12-15 млрд грн за локдаун вихідного дня
- Асоціація ретейлерів України та Українська рада торгівельних центрів просить уряд не запроваджувати «карантин вихідного дня»
- Заява Глави УРТЦ щодо нових карантинних обмежень
- Онлайн і ТЦ - до і після локдауна (презентація Максим Гаврюшин)