1

Замовник віддає перевагу дизайнерам, які роблять не гламурні, а практичні речі

У Львові є досить впливовий центр меблів та інтер`єру — MARK, який задає тенденції розвитку галузі у регіоні. В’ячеслав Макаренко — його управляючий директор, з яким нам вдалося поговорити, незважаючи на його досить напружений графік.

Напередодні наступного ARCHMEETING, В'ячеслав Макаренко знайшов час для DHC та відповів на декілька питань стосовно майбутнього, дизайну та загалом розвитку галузі.

                   DHC: Центр меблів та інтер`єру - один з найбільших в регіоні. Розкажіть, про нього детальніше.
                   
                    В.М.
12 травня 2007 року у Львові відбулось відкриття першого на той час в Західному регіоні Торгового центру меблів та інтер`єру. Сьогодні MARK - це комфортний торговий центр сучасного формату площею 10 000 м2, який працює в форматі дизайн-центру і представляє понад 100 show-room`s від кращих постачальників меблів, світла, декоративно-оздоблювальних матеріалів і предметів інтер`єру в ціновому сегменті від «середнього+» до преміум класу. Вигідне географічне розташування біля основної транспортної артерії міста, грамотна концепція торгового центру, що включає в себе ретельний відбір найкращих і відомих компаній, правильне розташування їх в ТЦ, дозволило залучити великий потік покупців і дизайнерів.

Mark
mark

                    DHC: В MARK можливо повністю укомплектувати інтер`єр?
                   
                    В.М.
Ми об’єднали більшість сучасних меблевих та інтер'єрних салонів в одному центрі. Для зручності відвідувачів на трьох поверхах (-1й, 1й та 2й пов. – ред.) певними асортиментними секторами розташовано безліч магазинів. Похід в магазини для сучасного споживача вже давно перетворився в щось значно більше, ніж просто шопінг: він хоче отримувати від цього задоволення. В ТЦ MARK існує зручна парковка, сучасна система вентиляції та кондиціювання. Тут кожен знайде все необхідне для оздоблення своєї оселі: меблі, двері, предмети інтер’єру, декор, текстиль, килими, освітлення, шпалери, техніку для дому, вироби з каменю, дизайн-студії та багато ін. – тому нашим клієнтам не треба виснажувати себе поїздками від салону до салону, втрачаючи шалену кількість часу в корках. А якщо ви втомились – на -1му поверсі розташоване затишне кафе.

                    DHC: Які переваги для дизайнерів в роботі з MARK?
                   
                    В.М.
Сьогодні торгові центри повинні розвивати мультифункціональність й формувати унікальну пропозицію, щоб виграти боротьбу з іншими конкурентами. Наші орендарі постійно відвідують спеціалізовані виставки і кожен раз привозять з них новинки та ексклюзивні речі. Крім того, вони досить часто запрошують представників фабрик, які знайомлять дизайнерів та архітекторів з новинками, трендами та сучасними технологіями у сфері дизайну.

                    DHC: Як на Вашу думку змінився ринок дизайну за останні роки
                   
                    В.М.
Цей ринок завжди був динамічним і останні роки це тільки підтверджують. Варто зазначити, що візуальний вплив на споживача став не єдиним завданням дизайну як такого. Сучасний дизайнер розробляє унікальні об’єкти середовища, які в своїй сукупності створюють умови для задоволення вишуканих і практично інтимних потреб суспільства. Узгодженість і підпорядкованість дизайну сучасним тенденціям і змінам зовнішнього середовища, їх правильне співвідношення дозволять забезпечити внутрішню гармонію замовника, формуючи між ним та дизайнером стійкі, потужні та ефективні відносини.
Согласованность и подчиненность дизайна современным тенденциям и изменениям внешней среды, их правильное соотношение позволят обеспечить внутреннюю гармонию заказчика, формируя между ним и дизайнером устойчивые, мощные и эффективные отношения.

                    DHC: Чи плануєте відкривати філіали MARK в регіоні?
                   
                    В.М.
Зараз таких планів немає. Але є інші. І вони не менш амбітні. У наступному році ми збираємося добудовувати другий поверх ТЦ. А це ще додаткових 2000 квадратних метрів нових брендів і виробників. Підсумком цієї добудови буде установка панорамного ліфта і ескалаторів, а також відкриття більш ніж двадцяти show-room`s. Деякі з них будуть вперше представлені у Львові.

                    DHC: Чи є якісь уподобання в стилях, або в меблях у дизайнерів та замовників?
                   
                    В.М.
Дизайн інтер'єрів змінюється вслід за соціальними, економічними і культурними процесами, які відбуваються в Українському суспільстві. Сьогоднішні замовники роблять ставку на практичність, функціональність, простоту і екологічність, при цьому дуже часто відмовляючись від гламуру і пафосу. Саме тому мільйонні бюджети на ексклюзивний ремонт та оздоблення оселі скоротилися в рази. І цієї думки дотримуються багато дизайнерів, з якими мені доводиться постійно спілкуватись Зараз дуже рідко замовляють меблі з Італії, яки користувалися шаленим попитом ще декілька років тому. Сьогодні замовник віддає перевагу дизайнерам, які використовують «ексклюзивні» фактури і роблять не гламурні, а практичні речі.
Сейчас очень редко заказывают мебель из Италии, которые пользовались бешеным спросом еще несколько лет назад. Сегодня заказчик предпочитает дизайнеров, которые используют «эксклюзивные» фактуры и делают не гламурные, а практические вещи.

                    DHC: Наскільки Вам цікаві такі події, яка ARCHMEETING?
                   
                    В.М.
Такі заходи є дуже корисними: впізнаєш щось нове, отримуєш корисну інформацію та знання, знаходиш нових партнерів. Крім того, дуже цікаво отримати унікальні рішення з якими на подібному заході тебе знайомлять спікери. Познайомитись з новинками партнерів заходу та відкрити для себе новий досвід в їхній галузі.

ТЦ MARK

 

м. Львів, вул. Княгині Ольги, 95


(0322) 90–44–00,

+38 097 202 44 00

 

info@mark-lviv.com.ua

mark-lviv.com.ua

Коментарі зачинені