Бізнес-тил: Як українські ритейлери підтримують ЗСУ та постраждалих від війни

З початку повномасштабної війни українські компанії активно допомагають як значними фінансовими вкладами, так і іншими ресурсами. Ритейлери перераховують мільйони гривень на потреби армії, готують їжу для ТерОборони, відкривають бомбосховища та співпрацюють із офіційними гуманітарними штабами. Які ще благодійні ініціативи підтримує український ритейл?

АТБ

Магазини торгової мережі «АТБ», в яких є підвальні приміщення, відкрили їх для всіх, кому нема де сховатися під час повітряної тривоги. Вони також забезпечений необхідний запас питної води. Інформація про наявність підвального приміщення розміщена на вході до магазинів та за посиланням. Крім того, компанія співпрацює з волонтерськими кухнями, надаючи їм продукти. У деяких магазинах мережі сформовано точки збору речей та медикаментів для армії.

GoodWine

З 24 лютого мережа майже на 100% займається гуманітарною допомогою: доставляє вантажі від постачальників з усіх країн світу, готують та відправляють готову їжу до лікарень, пунктів територіальної оборони та ЗСУ, доставляють продукти та необхідне тим, хто цього найбільше потребує.

4 березня внаслідок воєнних дій під Києвом згорів головний склад GoodWine із товаром. Орієнтовна сума збитків – 15 млн євро, що стало істотним ударом по фінансах компанії. Проте, мережа не припинила діяльність. Натомість відкрили рахунки для тих, хто хоче допомогти фінансово. Усі перелічені кошти GoodWine зобов’язується використовуватиме надання гуманітарної допомоги населенню.

Читайте також: Український ритейл втратив третину магазинів за місяць війни

Fozzy Group

Fozzy Group спільно з іншими бізнес-партнерами та українською владою відкрили склад у Польщі. Товари будуть доставлені до України. На сайті https://helpukraine.center є інформація про поточні потреби.

У «Сільпо» відкрили збір коштів спільно із фондом «Повернись живим». Бали у додатку можна перерахувати на благодійність, їх конвертують у гроші та передають у фонд.

Супермаркети «Фора» пропонують клієнтам перерахувати накопичені бонуси щодо підтримки ЗСУ, створеного Нацбанком України.

Varus

Першого дня війни команда Varus створила гуманітарний штаб. Волонтери забезпечують продуктами та засобами гігієни солдатів української армії, госпіталі, лікарні, бомбосховища у різних містах.

Бонусні гривні для підтримки армії можна переводити безпосередньо з мобільного додатка, а також через вайбер- або телеграм-боти.

Для підтримки патріотичного духу мережа оновила назви товарів власного виробництва — в асортименті тепер є хек у клярі «Гребуйте веслами», хліб «Джавелін», багет «Стінгер», салат «Смерть ворогам!», салат «Ми з України!», пиріжки з капустою «Від баби Наді» та інші.

Watsons

Компанія збирає та відправляє гуманітарну допомогу та медикаменти для дитячих інтернатів та територіальних оборон у різних містах України. Допомога також прибуває завдяки вантажівкам Rossman Польща, які входять до складу A.S. Watson Group.

Бали з карти Watsons Club також можна перерахувати на допомогу ЗСУ, для цього потрібно дати свою згоду в анкеті.

EVA

Щоб допомогти під час війни, EVA налагоджує співпрацю із зарубіжними партнерами. Фахівці компанії домовляються про постачання необхідних товарів на потреби лікарень, шпиталів, переселенців.

Comfy

Бонуси клієнтів автоматично відправили на допомогу армії, попередньо сповістивши покупців. До того ж Comfy передали військовим, теробороні та лікарням техніку. У центральному офісі компанії готується їжа для лікарень та переселенців.

Made in Ukraine

Команда Made in Ukraine перетворилася на всеукраїнську логістичну мережу гуманітарної допомоги. Вона працює з іноземними організаціями та фондами, приймає заявки та супроводжує гуманітарні вантажі в Україні. Також співпрацює із офіційними гуманітарними штабами для забезпечення постраждалих усім необхідним.

Джерело