Які боти використовують роздрібні ритейлери для поліпшення процесу продажів?

Використання ботів у ритейлі допомагає модернізувати етапи клієнта на шляху до купівлі товару, тому багато представників роздрібної торгівлі звернулися до технології торгових ботів.

Боти мають штучний інтелект і виконують певні завдання. Наприклад, Shopify Messenger спрощує та прискорює процес покупки. Він дозволяє покупцям переглядати товари ритейлера, дає необхідні рекомендації, робить покупки, оформляє замовлення та повідомляє про оновлення по доставці.

Kik Bot Shop взаємодіє з конкретною аудиторією брендів, пропонуючи їм товари, які будуть корисні саме їм. Бот від Sephora відправляє клієнтам відеоролики з макіяжу, а потім сприяє пошуку косметичних продуктів, які використовувалися у відео.

Cybersole допомагає любителям спортивного взуття придбати новітні моделі з обмеженої серії, перш ніж вони будуть розпродані у роздрібних магазинах. Користувач бота може створити завдання та чекати на повідомлення про випуск колекцій.

Користувачі Інтернету проводять достатньо часу в мережі у пошуках необхідного товару та виборі найбільш відповідного варіанту серед усіх запропонованих. NexC отримує від покупця інформацію про потрібний товар та проводить сканування Інтернету для виявлення збігів із запитом. Бот самостійно виключає менш підходящі варіанти та звужує топ до трьох найкращих пропозицій, які надсилає покупцю зі списком плюсів та мінусів, рейтингами та оглядами по кожному з товарів.

Програми зі штучним інтелектом значно спрощують комунікацію брендів з клієнтами та допомагають краще дізнатися про їхні потреби, бажання, за рахунок чого ритейлер здійснює аналіз споживчих запитів та покращує операційні процеси для зростання продажів.

Читайте також: Ритейлери впроваджують технологію розпізнавання осіб для боротьби зі злочинністю