Останні новини закордонних рітейлерів: Macy’s Inc, CVS, Starbucks

CVS

Аптечна мережа хоче сконцентрувати менше магазинів на слабких ринках, тому вона скорочуватиме їх кількість приблизно на 300 магазинів на рік протягом наступних трьох років. CVS заявила, що ця стратегія допоможе перерозподілити мережу нерухомості на ринки з більш перспективними потребами в галузі охорони здоров’я. Закриття магазинів розпочнеться навесні.

«Наші роздрібні магазини мають фундаментальне значення для нашої стратегії та того, ким ми є як компанія. Ми, як і раніше, зосереджені на конкурентних перевагах, які забезпечують нашу присутність у тисячах спільнот по всій країні», – сказала президент та головний виконавчий директор CVS Health Карен Лінч.

Fabletics

Американська мережа магазинів спортивного одягу відкриє свій перший магазин поза США, на лондонській Ріджент-стріт. Pop-up магазин площею понад 200 кв. м розпочне роботу вже цього місяця. У рітейлера близько 60 магазинів на території США.

On This Day

OTD – новий бренд, заснований модельєром Джоном Варватос. У компанії підписали договір оренди приміщення на 370 кв. м у The Sunset, багатофункціональній будівлі в Каліфорнії. Це буде вже другий магазин бренду після магазину у Сохо на Манхеттені.

«Під час пандемії ми спостерігали появу та поширення нових концепцій роздрібної торгівлі. OTD – чудовий приклад нового концепту, який з’явився в ці важкі часи і використовує одні з найкращих та найпомітніших об’єктів нерухомості в Лос-Анджелесі», – прокоментував Грег Брайст, віце-президент компанії JLL, яка представляла On This Day в угоді.

Колаборація On This Day и King Baby
Macy’s Inc.

У другій половині 2022 року роздрібний конгломерат запустить спеціалізований цифровий торговий майданчик, який дозволить стороннім торговцям продавати товари на macys.com та bloomingdales.com.

«Наш цифровий бізнес націлений на зростання продажів у розмірі 10 млрд доларів до 2023 року, і ми очікуємо, що нова ринкова платформа приноситиме додатковий дохід понад цю мету», – підкреслив Метт Баєр, директор з цифрових технологій та роботи з клієнтами Macy’s Inc.

За його словами, цифровий майданчик дозволить розширити асортимент компанії за невеликих витрат, надаючи клієнтам Macy’s доступ до ще більшого вибору продуктів.

Molekule

Бренд систем очищення повітря відкрив свій перший фізичний магазин – святковий pop-up у Каліфорнії. Компанія планує відкривати більше магазинів такого формату для просування свого бренду.

Starbucks

Кавовий гігант відкрив перше концептуальне кафе в Нью-Йорку під назвою Starbucks Pickup і незабаром відкриє друге. У підрозділах використовуватиметься безготівкова технологія компанії Amazon. Споживачі можуть робити попереднє замовлення на своїх смартфонах та забирати свої замовлення, не взаємодіючи з баристом.

Джерело