Дослідження

Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті

Rozetka, Silpo, Allo и другие: ритейл стал лидером рейтинга рекламодателей в интернете

Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних.  Про це свідчить аналіз активності топових

Євгенія Близнюк, Gradus Research як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців

Евгения Близнюк, Gradus Research: как год войны изменил покупательное поведение и привычки украинцев

Війна зробила українців значно чутливішими до репутації брендів, і змусила робити свій вибір ще більш раціонально. Про те, як саме

Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла

Проседание более чем на 60%. Как рынок е-commerce пережил веерные отключения света

Відключення електроенергії внаслідок масованих ракетних атак серйозно вплинули на роботу онлайн-магазинів та поведінку покупців. Тому гравці ринку електронної комерції розповіли,

Готовы ли европейские потребители воспринимать украинские бренды – исследование

Українські компанії активно розглядають можливість розширення географії бізнесу за рахунок європейських країн. Але побоювання щодо відкритості європейських споживачів до наших

Сколько магазинов возобновили работу в Украине за год полномасштабной войны – исследование RAU

Через рік повномасштабної війни закритими залишаються лише 5% торгових об’єктів/магазинів. Показник зменшився на 24% за 12 місяців війни. Про це

Почти 70% украинцев сознательно выбирают отечественные бренды в магазинах

69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research,

Как война изменила потребительское поведение украинцев в 2022 году

10 месяцев жизни в состоянии войны оказали серьезное влияние на формирование новых потребительских паттернов среди украинцев. Исследовательская компания Gradus Research исследовала,

Более 60% украинцев не планируют отказываться от новогоднего шопинга

Зимние праздники в Украине в этом году пройдут во время войны. При всех вызовах военного времени украинцы планируют праздновать жизнь с

Дослідження УРТЦ: Ринок торгової нерухомості України у 2022 році. Вплив війни.

Дослідження УРТЦ: Ринок торгової нерухомості України у 2022 році. Вплив війни.

You can find English version of the Report here. Українська Рада Торгових Центрів підрахувала збитки індустрії торгових центрів через агресію

індекс-самопочуття-рітейлу-retail-well-being-index-(rwbi)

Индекс Самочувствия Ритейла стартовал: в Украине будут отслеживать динамику работы ТЦ

Українська Рада Торгових Центрів анонсує новий постійно діючий проєкт — розрахунок Індексу Самопочуття Рітейлу, або англійською — Retail Well-Being Index