Исследования

Прямі-збитки-українських-ритейлерів-через-війну-сягають-майже-2,5-млрд-доларів-(дослідження)

Прямые убытки украинских ритейлеров из-за войны достигают почти 2,5 млрд долларов (исследование)

За даними щорічного опитування ритейлерів України, яке провела Українська Рада Торгових Центрів, сума прямих збитків в сфері роздрібної торгівлі в 2022-2023 рр. через воєнні дії на території України становить 2 426 млн доларів США. Попри…

Економія-та-підтримка-вітчизняних-брендів.-Як-змінилися-споживчі-звички-українців-на-третьому-році-повномасштабної-війни

Экономия и поддержка украинского. Как изменились потребительские привычки на третьем году полномасштабной войны

На третьому році повномасштабної війни українці почали більше економити, стають прискіпливішими до брендів і все частіше обирають вітчизняні товари.  Про це свідчать результати великого дослідження споживчих трендів від Gradus Research. Українська Рада Торгових Центрів пропонує…

Планову,-швидку-чи-самовивіз-яку-доставку-обирають-українці-(аналітика-Varus)

Планова, швидка чи самовивіз: яку доставку обирають українці (аналітика VARUS)

Тренд на онлайн-замовлення в Україні продовжує нестримно розвиватись. Тільки за останній рік частота онлайн-замовлень в Україні збільшилась на 12%.  Сьогодні послуги доставки надають як компанії-посередники, так і ритейлери напряму. Щоб зрозуміти, яким чином має розвиватись…

Ритейлери-сфокусуються-на-кращих-ТРЦ.-Дослідження-ринку-торговельної-нерухомості-Cbre

Ритейлеры сфокусируются на лучших ТРЦ. Исследование рынка торговой недвижимости CBRE

Ринок торговельної нерухомості Києва продемонстрував стійкість до поточних викликів. Споживчий попит покращився, зростання індексу споживчих цін сповільнилося, а реальний ВВП укріпився на 5%-5,5% на відміну від різкого падіння попереднього року. Про це йдеться у останньому…

Індекс-споживчих-настроїв-українців-впав-до-найнижчого-рівня-з-початку-повномасштабної-війни

Индекс потребительских настроений украинцев упал до самого низкого уровня с начала полномасштабной войны

У лютому 2024 року індекс споживчих настроїв (ІСН) знизився на 6,2 пункти – до 70,2 пунктів (за шкалою від нуля до 200). Цей рівень є найнижчим від початку повномасштабного вторгнення, свідчать дані щомісячного дослідження Info…

Розрив-між-очікуванням-та-пропозицією.-Яких-фахівців-шукає-на-роботу-ритейл-та-на-які-умови

Разрыв между ожиданием и предложением. Каких специалистов ищет на работу ритейл и на какие условия

Ринок праці в Україні відновлюється за різними напрямами, а ритейл є одним з найбільш активних, вважає СЕО robota.ua Валерій Решетяк. За його словами, ця галузь охоплює великий пласт спеціальностей — від продавців консультантів та адміністраторів…

Індекс-найкращих-підприємств-України-від-Опендатабот---топ-10-ритейлерів

Индекс лучших предприятий Украины от Опендатабот – топ-10 ритейлеров

Опендатабот оприлюднив Індекс найкращих підприємств України — 2024. До нього увійшли найбільші за обігом бізнеси з бездоганною діловою репутацією з різних галузей. При складанні Індексу Опендатабота-2024 були враховані як фінансові показники (фінансова звітність компаній за…

Індекс-самопочуття-ритейлу-(rwbi)-у-лютому-почав-відновлюватись-після-січневого-зниження

Индекс самочувствия ритейла (RWBI) в феврале начал восстанавливаться после январского понижения

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у лютому 2024 року в значній мірі відновився після січневого зниження. Його значення у лютому становить 29,1 пункти, що більше, ніж у січні 2024-го  (27,0) та ніж у лютому 2023-го (28,2)….

Молодь-з-покоління-Z-надає-перевагу-класичним-супермаркетам-перед-онлайн-покупками

Молодежь из поколения "Z" предпочитает классические супермаркеты онлайн-покупкам

Молодь з так званого покоління “Z” демонструє споживчу поведінку, яка нагадує звички пенсіонерів, що були народжені одразу після Другої світової війни. Про це свідчать результати дослідження Clear Channel, під час якого було проведено опитування 2000…

Майже-половина-українців-скоротила-витрати-на-будматеріали-та-товари-для-ремонту-в-2023-му---дослідження

Почти половина украинцев сократила расходы на стройматериалы и товары для ремонта в 2023-м - исследование

Близько половини українців скоротили витрати на придбання будівельних матеріалів, товарів для ремонту та DIY у 2023 році. Це випливає з дослідження споживчої поведінки Deloitte в Україні. Майже половина українців зазначає, що купівельна активність щодо частоти…