Charles & Keith відкрив найбільший концептуальний магазин на Тайвані

Бренд взуття та аксесуарів Charles & Keith Taiwan представив дизайн свого нещодавно відкритого концептуального магазину у торгівельному центрі Kaohsiung E Sky Mall в місті Гаосюн, Тайвань.

Це третій концептуальний магазин бренду у всьому світі. До серії також увійшли бутик Cityplaza у Гонконгу, що відкрився у жовтні минулого року, та магазин, який відкрився у торгівельному центрі KLCC Mall в Куала-Лумпурі у грудні.

Charles & Keith Taiwan площею понад 300 кв. м втілює нову концепцію бренду, дотримуючись мінімальної колірної гами з плавними лініями та вигинами в інтер'єрі для досягнення «сучасної естетики». Також у магазині є багато зелені: від пальм до субтропічних рослин.

Світло-зелена гофрована вітрина біля входу виготовлена із екологічно чистих матеріалів. А меблі, представлені в бутику, виготовлені з екологічно чистих полікарбонатних блоків місцевого виробництва, що свідчить про прихильність Charles & Keith до принципів сталого розвитку.

Акрилові столи неправильної форми та оксамитові дивани темно-зеленого та темно-синього кольорів створюють простір, в якому клієнти можуть просто розслабитись та насолодитися процесом вибору товару.

«Від текстур інтер'єру до візуального представлення товарів магазин призначений для відпочинку від шуму зовнішнього світу», — зазначають у Charles & Keith.

Новий магазин став найбільшим магазином бренду на Тайвані.

Читайте також: Peek & Cloppenburg повертається до Бельгії.

Джерело