Директоркою з маркетингу компанії Arricano призначено Інну Морозову

У команді Arricano нове призначення. З 20 червня позицію директорки з маркетингу обіймає Інна Морозова.

У професійному портфоліо Інни Морозової — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite multimall, посилення ринкової позиції бренду «Будинок іграшок», та значна кількість оригінальних маркетингових проєктів, спрямованих на розвиток бізнесу.

Сфера експертизи нової директорки департаменту маркетингу охоплює стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику.

Інна Морозова закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка та здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торгово-економічному університеті.

«Розумію, що нинішня ситуація вимагає особливої стресостійкості та гнучкості, відповідальності та сильних взаємовигідних партнерських рішень. Синергія «орендар-орендодавець», орієнтація на покупця та ефективна взаємодія з партнерами були й залишаються запорукою успішності навіть при ускладнених умовах ведення бізнесу. Торговельно-розважальні центри Arricano зарекомендували себе як впливові соціальні об’єкти. Моя мета — посилити і удосконалити це сприйняття за допомогою актуальних маркетингових програм та іноваційних рішень», — прокоментувала своє призначення Інна Морозова.

«Перед Інною поставлені складні задачі — синхронізувати орендну, маркетингову та комунікаційну політику компанії, з новою силою розвивати партнерство з орендарями та взаємодіяти зі спільнотами ТРЦ задля забезпечення росту бізнесу наших орендарів та нашої компанії», — резюмувала Анна Чуботіна, СЕО Arricano.

Читайте також: ECSP відновлює два великі нагородження цього року