Gentle Monster відкрив найбільший флагманський магазин у Пекіні

Південнокорейський бренд сонцезахисних окулярів Gentle Monster оголосив про відкриття флагманського магазину у Пекіні. Моностор виступає орендарем торговельно-розважального комплексу Taikoo Li Sanlitun у центрі китайської столиці та є найбільшим у світовій мережі Gentle Monster.

Відомий прихильністю до інновацій та артистизму, сеульський бренд представляє нові колекції футуристичних оправ у незвичайному торговому просторі з неймовірними фізичними вітринами та експонатами. Основна концепція нового флагмана — «dataized future».

Торгова площа магазину в ТРК Taikoo Li Sanlitun складає 1330 кв. м. У трирівневому просторі представлена розширена колекція оправ на тлі незвичайних творів мистецтва, а також пропонуються послуги з ремонту та ексклюзивні колаборації бренду.

Торговий простір скоріше нагадує музей сучасного мистецтва, ніж традиційну торгову точку. Стенди з оправами та окулярами розташовуються між витягнутими по торговому залу екранами та гігантськими скульптурами. Втім, для Gentle Monster це не перший досвід — раніше флагманські магазини з незвичайними інсталяціями були запущені також у Каліфорнії та Лондоні.

«Gentle Monster заглибився у свою унікальну ДНК, порушивши традиційну методологію роздрібної торгівлі, яка надає пріоритет ефективності та функціональності. З відкриттям нового магазину ми продемонстрували потужний досвід роздрібної торгівлі, водночас репрезентуючи контрастні емоції, що посилюють унікальний світогляд бренду», — прокоментували в прес-службі компанії.

Читайте також: Yeezy Gap відкрив свій перший роздрібний магазин