Inditex Group оголосила про зростання продажів на 10%

Ринок модного одягу та взуття поступово відновлюється після кризового періоду, викликаного пандемією та карантинними обмеженнями по всьому світу. Продажі компаній, що лідирують у глобальному масштабі, Inditex Group і H&M у 2021 році зростають і вперше перевищують показники докризового 2019 року.

Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho та Stradivarius, оголосила про збільшення продажів на 10% по відношенню до 2019 року на тлі зростання онлайн-виручки. У шведській групі H&M повідомили, що продаж за третій квартал 2021 року досяг докризового рівня, а відновлення продовжує набирати обертів.

«Основний короткостроковий ризик, який ми бачимо для Inditex – це подальші обмеження на роботу магазинів та зниження туристичних потоків через штам омікрону, особливо в Південній Європі», – прокоментував аналітик RBC Річард Чемберлен.

За оцінками експерта, сьогодні близько 15% продажів ритейлера формують магазини в торгових центрах, залежних від туризму. Разом з тим Inditex продовжує вигравати у багатьох конкурентів за рахунок більш швидкої доставки одягу, що виробляється всередині країни.

Джерело