Inditex Group оголосила про зростання продажів на 10%

Ринок модного одягу та взуття поступово відновлюється після кризового періоду, викликаного пандемією та карантинними заходами у всьому світі. Продажі компаній, що лідирують у глобальному масштабі, Inditex Group і H&M, у 2021 році зростають і вперше перевищують показники докризового 2019 року.

Іспанська група Inditex, що управляє брендами Zara, Oysho і Stradivarius, оголосила про збільшення продажів на 10% відносно 2019 року на тлі зростання онлайн-виручки. У шведській групі H&M повідомили, що продажі за третій квартал 2021 досягли докризового рівня, а відновлення продовжує набирати обертів.

«Основний короткостроковий ризик, який ми бачимо для Inditex – це подальші обмеження на роботу магазинів і зниження туристичних потоків через штам омікрон, особливо в Південній Європі», – прокоментував аналітик RBC Річард Чемберлен.

За оцінками експерта, сьогодні близько 15% продажів ритейлера формують магазини в торгівельних центрах, залежних від туризму. Разом з тим, Inditex продовжує вигравати в багатьох конкурентів за рахунок більш швидшої доставки одягу, що здійснюється всередині країни.

Джерело