Intertop представив новий формат магазину у ТРЦ Respublika Park

Український рітейлер INTERTOP Ukraine представив нову концепцію свого мультибрендового магазину.

Компанія створила цілий технологічний fashion-простір, де представлені різні категорії товарів — одяг, взуття, аксесуари і навіть косметика. Магазин відкрився у новому київському ТРЦ Respublika Park.

INTERTOP – омніканальний гравець, що об’єднав широту асортименту, практичність онлайн шопінгу та всі переваги офлайну. Саме тому у новому магазині реалізовано різні сценарії покупок. У fashion-просторі INTERTOP клієнти можуть подивитися товар, який вони знайшли на сайті, вибрати та приміряти речі прямо на місці, викупити замовлення, скористатися інтерактивними дисплеями для пошуку потрібного розміру чи товару та купити всі потрібні речі від нової пари черевиків до зволожуючого крему для рук.

Під впливом електронної комерції роль офлайн-магазинів не зменшується, а трансформується. У сфері fashion магазин залишається важливою складовою шопінг-досвіду, адже клієнт може побачити товар наживо. Новий INTERTOP – не просто місце, де можна купити речі, а повноцінний простір для натхнення та експериментів.

Сергій Бадрітдінов, СЕО INTERTOP UKRAINE

INTERTOP оновив дизайн магазину — змінив колірну палітру на яскравішу і став ергономічнішим. Оновлений простір має чітке та зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. Його формат передбачає два принципово різні маршрути. Перший дозволяє швидко отримати та оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує покупцям розслабитися та насолодитися процесом шопінгу.

Як зазначає Богдан Кузьмич, директор з операційних питань Squares, компанії, яка займалася розробкою дизайну нового INTERTOP, важливим аспектом комунікації є інтеграція мультимедіа, графічних площин та елементів вітрини у загальну забудову. Бренд виступає експертним порадником, супроводжує та допомагає клієнту під час подорожі магазином.

У новому магазині INTERTOP велика увага приділена комфорту клієнта – острівці для відпочинку зі зручними меблями дозволяють зупинитися та здійснити примірку в затишній атмосфері.

Створення нового концепту для мережі INTERTOP вийшло за межі розробки дизайн-проекту та дизайну обладнання. Цей творчий процес розпочався з самоусвідомлення бренду, прототипування його майбутнього та аналізу готовності до змін. Ми врахували як сучасні вимоги та очікування клієнтів, так і мінливу та непросту ситуацію, з якою сьогодні стикаються рітейлери.

Андрій Хір, співвласник компанії Squares

Джерело