Як ТРЦ креативили на 14 лютого: листівки з Грогу, Love is по-голлівудські та валентинка з картоплею фрі

Кожен ТРЦ намагався привітати своїх підписників у соціальних мережах з Днем усіх закоханих якомога креативніше. УРТЦ зібрала добірку валентинок у дописах на Facebook-сторінках торгівельних центрів, які були найбільш творчими та романтичними.

ТРЦ Nikolsky (Харків)

Харківський ТРЦ опублікував на своїй Facebook-сторінці тематичні листівки до Дня святого Валентина та запропонував надіслати їх тому, кого любиш. Головним героєм став Грогу із серіалу «Мандалорець» та трилогії приквелів «Зоряних воєн».

ТРЦ Злата Плаза (Рівне)

Торгівельний центр запостив до себе на Facebook «валентинки, які нам всім потрібні». У дописі натякнули, що зізнаватися в коханні можна по-різному, і це не менш романтично.

ТРЦ Hollywood (Чернігів)

Приєднався до вітань і чернігівський Hollywood, опублікувавши листівки з надписом «Love is по-голлівудські» у стилі всесвітньо відомих жувальних гумок.

ТРЦ Lubava (Черкаси)

ТРЦ Lubava також привітав усіх підписників з Днем закоханих.

«І без різниці, закохані ви у свій ідеал, власне відображення, чи мамин борщ. Основне — не забувайте ділитися своїми почуттями з усім світом і щодня нагадувати близьким, як їх цінуєте», — написали на Facebook-сторінці торгівельного центру.

Саме для такої цілі й підготували валентинки, пропонуючи ділитися ними зі своїми половинками.

ТРЦ Київ (Суми)

ТРЦ Київ вітав сумчан з Днем кохання дописом зі словами: «Гортайте карусель та надсилайте привітання своїй валентинці». «Валентинок» порівнювали і з картоплею фрі, і з діамантами, та навіть з кавою.

Також ви можете проголосувати за найкраще оформлення ТРЦ до Дня всіх закоханих.