Огляд споживчих витрат в цей святковий сезон

За даними компанії Kantar, очікується, що цього святкового сезону споживачі будуть витрачати більше на їжу та напої і менше на подарунки, товари для дому, меблі та подорожі.

Чверть (23%) споживачів повідомили, що цього святкового сезону на їжу і напої планують витратити більше в порівнянні з минулим роком, у той час як 17% зазначають, що витратять менше. Таке зростання більш характерне для сімей з дітьми (31% витрачають більше) у порівнянні з господарствами, де є одна доросла особа (11%).

В інших категоріях частка споживачів, які витрачають менше, перевищує тих, хто витрачає більше. Наприклад, 16% стверджують, що цього року вони будуть витрачати на подарунки більше, а 26% зазначають, що витратять менше.

Незважаючи на поступове відновлення деяких туристичних брендів, очікується, що цього року більшість споживачів на подорожі витратять менше – зокрема так стверджують 39%. І цей показник зростає до 69% у Китаї та 55% у Сінгапурі.

Все это происходит на фоне того, что неуверенность потребителей и ситуация, сложившаяся в результате пандемии COVID, будут потенциально влиять на расходы этого года. Например, некоторые потребители хотят провести этот год масштабнее и ярче, чем 2020-й, который был достаточно приземленным, в то время как другие просто хотят побыть дома.

Проте святкова реклама, якій вдається пробитися до споживачів, може принести короткострокові і довгострокові результати, особливо якщо бренди візьмуть до уваги більш актуальні тенденції, такі як все важливіша роль електронної торгівлі та досвіду клієнтів. Наприклад, третина (35%) споживачів зазначають, що їм більше подобається купувати продукти онлайн.

Джерело