Останні новини зарубіжних ритейлерів: Amazon, JCPenney, Louis Vuitton

Amazon

У грудні Amazon відкрив pop-up магазин на Спрінг-стріт у Нью-Йорку до святкового сезону. У магазині використали інтерактивний святковий досвід Alexa in a Pear Tree, розроблений New Moon. Відвідувачі могли попросити Amazon Alexa увімкнути святкове розумне освітлення, відтворити святкові оригінали Amazon Music та багато іншого. Amazon хоче зробити це святковою традицією у Нью-Йорку.

Belk

Мережа універмагів стала останнім роздрібним продавцем, який додав можливість оплати за принципом «купуй зараз – плати потім» для своїх клієнтів. Тепер клієнти Belk можуть використовувати AfterPay для налаштування чотирьох платежів у розстрочку, будь то покупки в магазині або онлайн, без авансових платежів або виплат за відсотками. Серед інших ритейлерів, які додали можливість послуги «купуй зараз – плати потім» – Amazon, Dick’s Sporting Goods та Walmart. За даними компанії, переважна більшість клієнтів Afterpay – це представники покоління Z та міленіали.

Chowking

Китайська мережа ресторанів швидкого харчування, що належить філіппінській компанії Jollibee, відкрила свою 16-у точку в США і першу на Східному узбережжі в Джерсі-Сіті, штат Нью-Джерсі, де мешкає процвітаюча філіппінська спільнота.

Foot Locker

Роздрібний торговець взуттям запустив лінію жіночого спортивного одягу для відпочинку, який може стати концепцією для другого магазину. Бренд Cozi буде продаватися виключно у магазинах 3,000 Foot Locker та Champs Sports.

JCPenney

Мережа універмагів додала одяг та аксесуари Forever 21 у 100 із 650 своїх магазинів у США та на веб-сайт JCPenney. В компанії заявили, що цей крок зміцнить позиції мережі як національного роздрібного продавця для підлітків та молоді.

Screen shot of the online launch of Forever 21 at J.C. Penney.
Jack in the Box

Мережа ресторанів швидкого харчування продовжує стрімко зростати, купивши за $575 млн. іншого ресторанного оператора Del Taco. Об’єднані компанії матимуть близько 2 800 ресторанів у 25 штатах. До того ж, Jack in the Box нещодавно поновив свою програму франчайзингу.

Louis Vuitton

Люксовий французький бренд відкрив свій перший магазин для чоловіків на території США у дизайнерському районі Майамі. Магазин площею 333 кв. м виконаний в індустріальному стилі із білим алюмінієвим фасадом. Минулого року компанія відкрила свій перший магазин для чоловіків у Китаї.

Rebag

Реселер люксових сумок залучив ще $33 млн. венчурного капіталу для розширення своєї діяльності. На даний момент компанія залучила $100 млн і збільшила продаж майже втричі з початку пандемії. Торік Rebag розширила асортимент, додавши нові категорії, такі як ювелірні прикраси та годинники. За прогнозами McKinsey, ринок перепродажу предметів розкоші вартістю понад $30 млрд зростатиме щорічно від 10% до 15% протягом наступного десятиліття. Rebag має дев’ять фізичних магазинів: чотири в Нью-Йорку, два в Майамі, два в Каліфорнії і один у Коннектикуті.

Раніше ми писали, що Swarovski відкриває перший флагманський магазин Азії.

Джерело