Riot Division: Як київський бренд з поціновувачами з усього світу підтримує українську армію

Riot Division — це київський лейбл, заснований у 2010 році. Він став першим українським techwear-брендом, а також відомою та авторитетною торговою маркою на міжнародній арені.

У 2017 році бренд вийшов на міжнародний ринок. Riot Division був представлений на прогресивній виставці сучасної моди SEEK у Берліні, де з'являвся кілька разів. У 2019 році бренд було репрезентовано у шоурумі Cube в Парижі та Pitti Uomo в Мілані.

Одяг Riot Division носять від Аляски до Австралії

Офіційно бренд було створено у 2010 році. Перші роки були фактично битвою за виживання — помилки, досвід, помилки, досвід. За таким алгоритмом йдуть багато молодих дизайнерів і лише одиницям вдається перевести кількість досвіду у якісну площину.

Олегу Морозу, засновнику та головному дизайнеру бренду, це вдалося і поступово бренд перейшов з режиму «виживання» до режиму «помірного зросту».

Локальні поціновувачі дали змогу вийти на міжнародний ринок, активно купуючи одяг й підтримуючи бренд. Того часу був тренд на зростання інтересу до технологічного одягу, насамперед в країнах Азії та США, де й дотепер з радістю приймають будь-які, навіть найсміливіші ідеї дизайнерів одягу. На сьогодні одяг Riot Division цінують та носять майже на всіх континентах — від Аляски до Австралії.

У Києві продукція Riot Division представлена у концепт-сторі на Рейтарській та ЦУМі.

Діяльність після початку війни: як бренд допомагає українським захисникам

Під час війни бренд не припиняв працювати. З першого дня команда намагалася максимально підтримати наших захисників.

«Коли було досить холодно, ми безкоштовно роздали усі запаси шкарпеток, шапок, рукавиць. На третій день пішла черга штанів, курток, кофт та футболок. Також ми віддали партію ременів під автомати, яку інтуїтивно вирішили зробити за декілька тижнів до війни — планували продаж у кінці лютого - на початку березня. Загалом впродовж місяця ми відчиняли двері магазину і віддавали все, що мали», — розповідає представник бренду Платон Осадчий.

Усього одягу роздали більш ніж на 1 мільйон гривень.

Під час активних бойових дій у Київської області, деякі працівники, зокрема засновник бренду, вступили до лав територіальної оборони. Дівчата готували на кухні київського кафе Mates для ЗСУ та літніх людей. Дехто активно волонтерив, шукаючи гуманітарні товари та амуніцію для військових.

Наразі київський лейбл продовжує підтримувати військових. Команда шукає шляхи генерування коштів, аби підтримати родини загиблих захисників Маріуполя.

З 2015 го року бренд надавав постійну 50% знижку для учасників бойових дій в зоні АТО та ООС. Зараз додали можливість скористатись знижкою для усіх представників ЗСУ, військових медиків, та працівників ДСНС. Це довічна знижка, скористатись якою можна купуючи будь-який одяг в магазині бренду на вулиці Рейтарській, 9. Потрібно лише підтвердити особу та показати офіційне посвідчення. За словами Платона Осадчого, це — найменше, що можна зробити в таких умовах.

У квітні бренд почав рух на відновлення виробництва — відновив роботу концепт-стор на Рейтарській та сайт, де доступні замовлення онлайн.

«Тепер зрозуміло, що будь-який бізнес має взяти на себе соціальну відповідальність та намагатись в міру можливостей допомагати нужденним. Це свого роду інвестиція, адже від боєздатності нашої армії залежить і наше майбутнє, як бренду. Про це треба пам'ятати кожному. Та ми готові, як і готові безліч наших знайомих, колег та друзів, які витрачають іноді останнє, аби хоча б на крок прискорити спільний шлях до втілення мрії про вільну та сильну Україну!», — зазначає Платон Осадчий.

Розповісти свою історію ви можете, надіславши листа на пошту v.rozenko@ucsc.org.ua