Вперше в історії продажі на «кіберпонеділок» впали

Продажі в «кіберпонеділок», який традиційно пройшов після «Чорної п'ятниці», вперше скоротилися в річному порівнянні.

Сумарний обсяг покупок на американському ринку за підсумками дня становив 10,7 млрд доларів, що на 1,4% менше минулорічного «кіберпонеділка». Експерти зазначили, що за весь час проведення підрахунків продажі не зросли вперше.

«Киберпонедельник» стал частью большого сезона распродаж США в середине нулевых. В отличие от «Черной пятницы», которая изначально предполагала активный шоппинг в физических магазинах и со временем сместилась в интернет, «киберпонедельник» изначально подразумевал покупки через онлайн-каналы. В США продажи в «киберпонедельник» стабильно росли, в частности, в годы финансового кризиса.

Аналітики вважають, що, незважаючи на спад продажів, за підсумками всього святкового сезону ритейлери збільшать сумарний товарообіг. Передбачається, що в період з 1 листопада до 31 грудня американські споживачі витратять близько 207 млрд доларів, що на 10% більше, аніж роком раніше.

Джерело