Українці «охолонуть» до світових брендів, якщо вони зволікатимуть із поверненням

Українці все частіше обирають при покупках у ТРЦ українські модні бренди, і це пов’язано не лише з відсутністю деяких міжнародних торгових марок, а й із патріотичними настроями у країні.

Як зазначив у колонці для The Page голова правління Асоціації ритейлерів України Андрій Жук, серед тих, хто ще не відновив роботу в Україні, є такі відомі бренди як H&M, Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Massimo Dutti), McDonald’s, IKEA, Decathlon.

Якщо компанії зволікатимуть із поверненням, тренд на українське й надалі активно розвиватиметься, і міжнародні бренди можуть втратити своїх шанувальників.

«Важливий фактор, який впливає на повернення міжнародних ритейлерів, — попит на їхні товари. Український покупець уже почав зміщувати фокус уваги на бренди, які є у продажу, тобто його споживчі звички змінюються», — пояснив експерт.

Для деяких міжнародних ритейлерів цей фактор є стимулом, щоб швидше відновити роботу, але не для всіх компаній є вирішальним.

На переконання Андрія Жука, міжнародні ритейлери, розглядаючи можливість поновлення роботи в Україні, звертають увагу на питання безпеки у ТРЦ.

З боку українських ТРЦ великий інтерес до повернення міжнародних брендів, адже це трафікоутворюючі, так звані «якісні» орендарі, які впливають на формування потоку покупців у торговельно-розважальних центрах.

Тому орендодавці максимально йдуть назустріч міжнародним брендам та підтримуватимуть їх відкриття: «тримати місце» та йти на поступки у питаннях орендної плати, упевнений експерт.

Читайте також: Що буде з ТРЦ Ocean Plaza: думки експертів