У квітні до Сільпо повернулися 140 000 постійних клієнтів

Про це свідчать аналітичні дані цифрової програми лояльності «Власний Рахунок». Наприкінці квітня загальна кількість активних учасників програми складала 1 632 217 покупців.

«Приємним для нас фактом є те, що у квітні до активних візитів у Сільпо повернулися майже 140 000 споживачів. Тобто, кожен сьомий з тих, хто евакуювався і не міг відвідувати Сільпо з 24 лютого, почав щотижня купувати у своєму супермаркеті», — розповіли в компанії.

Також відбулася міграція відвідувачів Сільпо всередині країни. Найбільша, зрозуміло, — на захід України. До війни частка постійних клієнтів Сільпо у західних областях країни становила 19%, тоді як зараз зросла до 28%. Частина споживачів зі сходу України мігрувала у центр. Тож, як і до війни, найбільша кількість покупців Сільпо продовжує залишатися у центрі та півночі нашої країни — 40% від усіх.

Крім того, Сільпо продовжує нараховувати і виплачувати бонуси своїм постійним учасникам «Власного Рахунку»: з 24 лютого 2022 року нарахувала бонусів на загальну суму 90 474 094 грн. Нещодавно у Сільпо вирішили, що всі бали, нараховані з дня повномасштабного вторгнення, будуть надалі називатися «Балами Перемоги». Загалом, з 24 лютого по 1 травня покупці накопичили балів перемоги на майже 38,5 млн грн.

Також споживачі долучаються до благодійних ініціатив та збору коштів у додатку Сільпо і переказують бонуси і бали перемоги на благодійність:

  • 2 092 897 гривень до фонду підтримки ЗСУ «Повернись живим»;
  • 76 879 гривень для допомоги тваринам гуманістичному руху UAnimals;
  • 28 010 гривень допомоги лікарням до фонду «Твоя Опора»;
  • 25 317 гривень допомоги онкохворим дітям до фонду «Таблеточки»;
  • 20 140 гривень для підтримки дітей у скруті до фонду «Клуб Добродіїв».

Читайте також: Fozzy Group відновила роботу заводу у Ворзелі