У російських ТЦ пустує 7,5 млн. кв. м площ

Майже третина іноземних ритейлерів залишила російський ринок — з тих, хто орендував приміщення в ТЦ, про таке рішення оголосили 27% брендів. Ще 51% закордонних марок припинили діяльність, 22% проводять реструктуризацію. Переважна більшість брендів, які припинили свою діяльність (70%), відносяться до fashion-сегменту.

Про це повідомляє консалтингова компанія CORE.XP.

Про свій вихід після вторгнення армії рф в Україну і санкцій, що послідували за цим, повідомляли H&M Group (керує мережами COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M home, Arket та іншими), Nike, Starbucks, Victoria's Secret, Lush, Lego. Серед брендів, які зараз проводять реструктуризацію, — McDonald's («Вкусно и точка»), Levi's (JNS), L'Occitane («Л'Окситан»).

У списку компаній, що призупинили свою діяльність — Inditex (Zara, Massimo Dutti та інші), MAC, Jo Malone, Decathlon, Adidas, Puma, Hugo Boss, Swarovski.

У Москві, Санкт-Петербурзі та містах-мільйонниках найбільші ТЦ переважно робили акцент на присутності світових брендів. У зв'язку з цим, обмеження їхньої роботи значно позначилося на відвідуваності. Так, у ТЦ у Москві вона знизилася у II кварталі приблизно на 6 п. п. відносно I кварталу.

Сьогодні у російських ТЦ не працюють орендарі, які сумарно займають близько 7,5 млн. кв. м. У результаті після їхнього остаточного виходу з ринку близько 3 млн кв. м можуть виявитися вільними, що вплине на загальний виторг організацій. Якщо торговельний центр не відновився ще від ковідних обмежень, то це може спричинити його передбанкрутний стан, прогнозують експерти.

Читайте також: У московських ТЦ до кінця року можуть стати вакантними до 30% площ