Замовники віддають перевагу дизайнерам, які роблять не гламурні, а практичні речі

У Львові є досить впливовий центр меблів та інтер’єру – MARK, який задає тенденції розвитку галузі у регіоні.
В’ячеслав Макаренко – його керуючий директор, з яким нам удалося поговорити, незважаючи на його досить напружений графік.

Напередодні наступного ARCHMEETING, В’ячеслав Макаренко знайшов час для DHC та відповів на кілька питань щодо майбутнього, дизайну та взагалі розвитку галузі.

                  DHC: Центр меблів та інтер’єру – один з найбільших у регіоні. Розкажіть про нього докладніше.

                  В.М. 12 травня 2007 року у Львові відбулося відкриття першого на той час у Західному регіоні Торгового центру меблів та інтер’єру. Сьогодні MARK – це комфортний торговий центр сучасного формату площею 10 000 м2, який працює у форматі дизайн-центру та представляє понад 100 show-room`s від найкращих постачальників меблів, світла, декоративно-оздоблювальних матеріалів та предметів інтер’єру в ціновому сегменті від «середнього +” до преміум класу. Вигідне географічне розташування біля основної транспортної артерії міста, грамотна концепція торгового центру, що включає ретельний відбір кращих і відомих компаній, правильне розташування їх в ТЦ, дозволило залучити великий потік покупців і дизайнерів.

Mark
mark

                        DHC: У MARK можна повністю укомплектувати інтер’єр?

                        В.М. Ми об’єднали більшість сучасних меблевих та інтер’єрних салонів в одному центрі. Для зручності відвідувачів на трьох поверхах (-1й, 1й та 2й поверх) Певними асортиментними секторами розташовано безліч магазинів. Похід у магазини для сучасного споживача вже давно перетворився на щось більше, ніж просто шопінг: він хоче отримувати від цього задоволення. У ТЦ MARK існує зручне паркування, сучасна система вентиляції та кондиціювання. Тут кожен знайде все необхідне для оздоблення свого будинку: меблі, двері, предмети інтер’єру, декор, текстиль, килими, освітлення, шпалери, техніку для дому, вироби з каменю, дизайн-студії та багато іншого. – тому нашим клієнтам не треба виснажувати себе поїздками від салону до салону, втрачаючи шалену кількість часу в пробках. А якщо ви втомилися – на -1-му поверсі розташоване затишне кафе.

                         DHC: Які переваги для дизайнерів у роботі з MARK?

                         В.М. Сьогодні торгові центри мають розвивати мультифункціональність та формувати унікальну пропозицію, щоб виграти боротьбу з іншими конкурентами. Наші орендарі постійно відвідують спеціалізовані виставки і щоразу привозять із них новинки та ексклюзивні речі. Крім того, вони досить часто запрошують представників фабрик, які знайомлять дизайнерів та архітекторів з новинками, трендами та сучасними технологіями у сфері дизайну.

                        DHC: Як на Вашу думку, змінився ринок дизайну за останні роки?
                        В.М. Цей ринок завжди був динамічним, і останні роки це лише підтверджують. Візуальний вплив на споживача став не єдиним завданням дизайну як такого. Сучасний дизайнер розробляє унікальні об’єкти середовища, які у своїй сукупності створюють умови для задоволення вишуканих та практично інтимних потреб суспільства.
Узгодженість та підпорядкованість дизайну сучасним тенденціям та змінам зовнішнього середовища, їх правильне співвідношення дозволять забезпечити внутрішню гармонію замовника, формуючи між ним та дизайнером стійкі, потужні та ефективні відносини.

                          DHC: Чи плануєте відкривати філії MARK у регіоні?
                          В.М. Нині таких планів немає. Але є й інші. І вони не менш амбітні. Наступного року ми маємо намір добудовувати другий поверх ТЦ. А це ще додаткових 2000 квадратних метрів нових брендів та виробників. Підсумком цієї добудови буде встановлення панорамного ліфта та ескалаторів, а також відкриття більш як двадцяти show-room`s. Деякі з них будуть уперше представлені у Львові.

                          DHC: Чи є якісь уподобання в стилях, або в меблів у дизайнерів та замовників?
                          В.М. Дизайн інтер’єрів змінюється за соціальними, економічними та культурними процесами, які відбуваються в українському суспільстві. Сьогоднішні замовники роблять ставку на практичність, функціональність, простоту та екологічність, при цьому дуже часто відмовляючись від гламуру та пафосу. Саме тому мільйонні бюджети на ексклюзивний ремонт та оздоблення будинку скоротилися в рази. І цієї думки дотримуються багато дизайнерів, з якими мені доводиться постійно спілкуватися
Зараз дуже рідко замовляють меблі з Італії, які мали шалений попит ще кілька років тому. Сьогодні замовник віддає перевагу дизайнерам, які використовують «ексклюзивні» фактури і роблять не гламурні, а практичні речі.

                              DHC: Наскільки Вам цікаві такі події як, ARCHMEETING?
                              В.М. Такі заходи дуже корисні: дізнаєшся щось нове, отримуєш корисну інформацію та знання, знаходиш нових партнерів. Крім того, дуже цікаво отримати унікальні рішення щодо яких на подібному заході тебе знайомлять спікери. Познайомитись з новинками партнерів заходу та відкрити для себе новий досвід у їхній галузі.

ТЦ MARK

м. Львів, вул. Княгині Ольги, 95

(0322) 90–44–00,

+38 097 202 44 00

info@mark-lviv.com.ua

mark-lviv.com.ua