У ТРЦ American Dream відкрився перший унікальний простір від Coca-Cola

ТРЦ American Dream у Нью-Джерсі стане однією з перших у світі локацій, у якій можна буде скуштувати новий «космічний» смак Coca-Cola Starlight. Раніше повідомлялося, що компанія випустила лімітовану версію напою з «охолоджуючим смаком, що нагадує подорожі до космосу».

Coca-Cola та American Dream оголосили про співпрацю ще влітку 2019 року, коли торговий центр лише готувався до відкриття. В результаті було підписано угоду на 10 років, за якою Coca-Cola стала офіційним постачальником безалкогольних напоїв для одного з найбільших торгово-розважальних центрів США.

Наприкінці минулого тижня Coca-Cola відкрила у ТРЦ American Dream перший простір для проведення заходів під назвою Coca-Cola Social Bubble. Тут можна безкоштовно скуштувати Starlight та інші нові продукти, а також взяти участь в активності бренду.

Компанія зі створення смаку Starlight є частиною великої інноваційної платформи Coca-Cola Creations. У рамках підтримки нового смаку на банках і пляшках нового продукту будуть розміщуватись QR-коди, що відкривають покупцям ефекти доповненої реальності. Зокрема, можна буде подивитися на Ейву Макс, яка виконує Sweet But Psycho, Kings & Queens або Every Time I Cry на тлі космічної станції.

Крім загальної лаундж-зони, інтеграція Coca-Cola в American Dream включає Coca-Cola Greenroom — приватний лаундж для відвідування або виступу зірок у ТРЦ з роздягальнями, перукарнями і гримерними, а також з вітальнею і кухнею; та Coca-Cola EATS – ресторан, де подають страви кухні фаст-фуд, а також напої від The ​​Coca-Cola Co.

The Coca-Cola Company знову починає використовувати торгові центри як місця для заходів для залучення споживачів у міру того, як обмеження слабшають, а споживачі повертаються. Як і інші великі компанії, Coca-Cola прагне знайти ідеальне поєднання фізичного та цифрового досвіду, щоб завоювати більше молодих споживачів. І новий простір Social Bubble є чудовою ілюстрацією того, як корпорація робить ставку на особистий досвід у торгових центрах.

«Метою ТРЦ American Dream є надання першокласних та інноваційних елементів усім нашим гостям. Ми дуже раді мати такого партнера, як Coca-Cola, чия уява та амбіції відповідають нашим», – сказав генеральний директор American Dream Дон Гермезян.

Читайте також: У канадському ТРЦ Georgian Mall відкриють студію дизайну від IKEA Canada