Стати символом українського ритейлу: СЕО ЦУМ Київ про клієнтів, розвиток та плани
Внаслідок повномасштабного вторгнення, у 2022 році ЦУМ, як і багато інших бізнесів, зіткнувся з відтоком клієнтів. Та попри труднощі, універмаг відновлюється, розширюючи клієнтську базу, запускаючи нові проєкти й формуючи плани на 2025 рік.
Про це розповів СЕО ЦУМ Київ Євген Мамай у коментарі Delo.ua.
Про повернення клієнтів від початку повномасштабного вторгнення
За словами Мамая, у 2022 році відбувся відтік великої частки клієнтського портфеля ЦУМу, та вже у 2023-му цей показник почав відновлення. За 2024 рік база ЦУМу збільшилася на 52 тис. нових клієнтів.
Якщо працювати, то на повну. Так, ми не припиняли робити великі проєкти та колаборації: вітрини, капсульні колекції з українськими дизайнерами, випускали креативну рекламу та активно працювали з інфлюенс-маркетингом. Ми не припиняли постачання власного імпорту, зокрема продовжили привозити нові бренди, - зазначив Мамай.
Сьогодні універмаг фокусується не тільки на сегменті люкс, а прагне до певної піраміди пропозиції, у межах якої приблизно 20% відведено люксовим брендам, 30-40% — преміальним, решта — upmarket-сегмент.
Про сильні сторони ЦУМу та результати 2024-го
Головною конкурентною перевагою ЦУМу, каже Мамай, є диверсифікація його бізнес-моделей.
Під “дахом” ЦУМу наразі працюють шість бізнес-моделей: оренда, власний імпорт, комісійна торгівля, онлайн-магазин та онлайн-маркетплейс та, від 2023 року, власні торговельні марки.
Завдяки синергії цих бізнес-моделей ми можемо бути гнучкими та швидко реагувати на зміни ринку — адаптувати категорійні пропозиції, працювати у різних цінових сегментах та управляти маржинальністю бізнесу, - додав Євген.
Станом на 2024 рік ЦУМ продовжує зростати із двозначними цифрами, вже подолали показники довоєнного 2021-го в гривневому та валютному показниках.
Натепер у прямому управлінні ЦУМу представлено понад 400 провідних міжнародних та українських брендів, а разом із партнерами-орендарями таких брендів більш ніж 1000.
Крім того, ми сплатили 237 млн грн податків до державного бюджету та перерахували 2,7 млн грн на підтримку Збройних сил України та благодійні проєкти, - зазначив Мамай.
Про плани на 2025 рік
За словами Мамая, серед головних напрямів розвитку у 2025-му — інвестиції у реконструкцію наявних і відкриття нових просторів в універмазі та за його межами, активний розвиток та розширення асортименту власних торговельних марок, подальша інтеграція цифрових рішень для персоналізованого сервісу, вдосконалення мобільного застосунку та онлайн-маркетплейсу.
Цього року ми плануємо запровадити нові програми навчання та підвищення кваліфікації для команди, розвивати експертизу у сфері моди, сервісу та ритейлу для стилістів на власній навчальній платформі ЦУМ Академія, - зазначив Євген.
Особливу увагу також приділяють мотиваційним програмам, створенню комфортного робочого середовища, професійному зростанню та підтримці ментального і фізичного здоров’я працівників.
Читайте також: POÉLLE x ЦУМ Київ: львівський бренд створив ексклюзивну колекцію Stilleven спеціально для ТРЦ
Метою є не просто залишатися флагманським універмагом Києва, а стати справжнім символом сучасного українського ритейлу, який поєднує глобальні тренди та локальну ідентичність.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

