
Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті
Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних. Про це свідчить аналіз активності топових

Євгенія Близнюк, Gradus Research: як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців
Війна зробила українців значно чутливішими до репутації брендів, і змусила робити свій вибір ще більш раціонально. Про те, як саме

Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла
Відключення електроенергії внаслідок масованих ракетних атак серйозно вплинули на роботу онлайн-магазинів та поведінку покупців. Тому гравці ринку електронної комерції розповіли,

Чи готові європейські споживачі сприймати українські бренди – дослідження
Українські компанії активно розглядають можливість розширення географії бізнесу за рахунок європейських країн. Але побоювання щодо відкритості європейських споживачів до наших

Скільки магазинів відновили роботу в Україні за рік повномасштабної війни – дослідження RAU
Через рік повномасштабної війни закритими залишаються лише 5% торгових об’єктів/магазинів. Показник зменшився на 24% за 12 місяців війни. Про це

Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах
69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research,

Як війна змінила споживчу поведінку українців у 2022 році
10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька компанія Gradus Research дослідила,

Понад 60% українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу
Зимові свята в Україні цього року пройдуть під час війни. Попри всі виклики воєнного часу українці планують святкувати життя з

Дослідження УРТЦ: Ринок торгової нерухомості України у 2022 році. Вплив війни.
You can find English version of the Report here. Українська Рада Торгових Центрів підрахувала збитки індустрії торгових центрів через агресію

Індекс Самопочуття Рітейлу стартував: в Україні відстежуватимуть динаміку роботи ТЦ
Українська Рада Торгових Центрів анонсує новий постійно діючий проєкт — розрахунок Індексу Самопочуття Рітейлу, або англійською — Retail Well-Being Index