Lviv Croissants в Азії: які плани в української мережі на незвіданий регіон
Українська мережа пекарень Lviv Croissants 30 квітня 2025 року відкрила перший заклад у Південній Кореї.
Співзасновник компанії Андрій Галицький у коментарі Forbes Ukraine розповів на що розраховує мережа та чи є шанси закріпитися на новому ринку.
Lviv Croissants у Сеулі – перший заклад в Азії та вже шістнадцятий за кордоном. Корейські франчайзі інвестували в заклад близько 250 000 доларів, розповів Forbes Ukraine співзасновник компанії Андрій Галицький. Загальні вкладення у відкриття склали близько 500 000 доларів.
Заклад працює за договором про розвиток територій, який має перерости у майстер-франшизу. Мета франчайзі – продавати субфраншизи на території Кореї. Також це перша країна, де круасани для пекарні вироблятиме локальний підрядник.
У європейські заклади мережі заморожені круасани везуть із власного виробництва у Львові, в США – запустили виробництво. В Кореї виробництво віддали на аутсорс.
Доставку з виробництва у Львові компанія не розглядала через дорогу логістику та обмежений термін придатності продукту.
Українських бізнесів у Республіці Корея небагато, а у ресторанній сфері Lviv Croissants – наразі єдиний проєкт, – говорить посол України в Республіці Корея Дмитро Пономаренко.

Франшизу Lviv Croissants купили п’ятеро корейських підприємців.
Мають досвід у HoReCa. Один – власник пекарні та кавʼярні, інший займається кавою і має кілька франшиз, – говорить Галицький.
З компанією корейці познайомились два роки тому. Підготовка до відкриття закладу тривала рік.
Пекарня площею 115 кв. м розрахована на 32 посадкових місця. Заклад знаходиться в новозбудованому торговельному центрі I-Park the River.
Які шанси української франшизи в Кореї?
Як зазначає посол України в Республіці Корея Пономаренко, корейці люблять їсти поза домом, цінують нові смаки, гарну презентацію й зручний формат.
Успіх Lviv Croissants базується на гнучкості, вважає засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук.
Розробили лінійку круасанів із корейським акцентом, протестували на місцевій фокус-групі, але від ідеї відмовились, йдеться у відповіді пресслужби Lviv Croissants.
Корейці сказали, що автентичні смаки вони бачать на кожному кроці, а італійський круасан – щось незвичне та свіже, – відповіли у пресслужбі.
Основне меню – мікс найпопулярніших позицій мережі з усіх країн.
У пресслужбі зазначають, що зробили круасани менш солоними, а більше – солодкими й кислими. Найбільших змін зазнало меню напоїв: ввели 20 нових позицій, таких як жасминове лате чи персиковий улун.
Якщо бренд успішно приймуть тут, він має перспективи для масштабування в інші країни Азії», – переконує Пономаренко.
Домовленості є, але розголошувати їх поки не можемо, йдеться у відповіді пресслужби щодо планів компанії.
Читайте також: Українська мережа Lviv Croissants відкрила перший заклад в Чехії (фото)
На глобальному сайті компанії як ринки “в розробці” вказані понад 10 країн, серед яких Німеччина, Австралія, Казахстан, Грузія, Єгипет.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

