Цікаве за тиждень (4 травня). Хакерська атака на “Епіцентр”, угода з Kasta та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 28 квітня по 4 травня.
Хакерська атака на "Епіцентр"
В ніч на 28 квітня мережа ТЦ “Епіцентр” зазнала потужного технічного збою, причиною якого стала масштабна хакерська атака.
Цілеспрямована атака зловмисників призвела до серйозних наслідків для інфраструктури компанії. Протягом понеділка більшість торгових обʼєктів “Епіцентру” працювали з перебоями, проте вже ввечорі усі великі ТЦ компанії відновили стабільну роботу.
На жаль, залишаються деякі складнощі з функціонуванням низки малоформатних торгових обʼєктів. Також невирішеними залишаються проблеми з регістрами бухгалтерського обліку. В структурі баз даних, що стосуються бухгалтерського обліку, відсутні всі регістри та журнали.
В результаті цього немає змоги складати будь-які форми бухгалтерської та податкової звітності.
Miniso остаточно програла суд щодо бренду Usupso в Україні
Китайська компанія Miniso остаточно програла судову справу проти власників бренду Usupso в Україні.
Верховний Суд відмовив Miniso у задоволенні касаційної скарги у справі №910/4724/21, йдеться в опублікованій постанові.
Судова суперечка тривала чотири роки. Позов стосувався скасування торговельної марки Usupso і заборони її використання в Україні. Касаційний суд підтвердив, що торговельні марки Miniso та Usupso не схожі.
Маріанна Самсонова, співвласниця компанії “Атамі”, що є франчайзі Usupso в Україні, нагадала, що Господарський суд Києва та Північний апеляційний господарський суд раніше вже відхилили позов Miniso, визнавши бренди несхожими.
АМКУ дозволив “дочці” DCH придбати частку маркетплейсу Kasta
Антимонопольний комітет України схвалив угоду, яка дозволяє одній із компаній, що входить до складу інвестиційної групи DCH, набути спільного контролю над Dragton Enterprises Limited — материнською структурою онлайн-ритейлера Kasta.
Засновник та генеральний директор Kasta Андрій Логвін і надалі відіграватиме ключову роль в управлінні бізнесом.
Ми впевнені, що це класичне win-win партнерство. DCH диверсифікує свій портфель інвестицій, робить його більш стійким, — каже директор зі стратегії групи DCH Олексій Болховітінов.
Болховітінов відзначив, що угода дасть маркетплейсу певне прискорення та зростання та додаткові інвестиції в IT-інфраструктуру і маркетинг. Також спрощується вихід на міжнародні ринки.
Відкриття та реконцепти: хмельницький ТРЦ “Оазис” масштабно оновив tenant-mix
Хмельницький ТРЦ “Оазис” наприкінці лютого-початку березня підписав декілька нових контрактів з орендарями, які мають покращити tenant-mix торговельного центру.
Як розповіли УРТЦ в пресслужбі “Оазису”, 2025 рік розпочався з відкриття оновленого магазину “Люксоптика” після повного ребрендингу.
У квітні розпочав роботу новий сучасний фітнес-клуб X-Sport площею понад 1000 кв.м., ставши дійсно довгоочікуваним відкриттям для гостей ТРЦ. Ремонт та підготовка тривали 5 місяців.
Наразі ми готуємо ще кілька нових проектів, які спрямовані на залучення додаткових відвідувачів та покращення tenant-mix. Це будуть контракти з міжнародними брендами одягу, які ще не представлені у регіоні. Ми впевнені, що зміни, які вже відбулися, і ті, що заплановані у близькій перспективі, точно не залишать байдужими наших відвідувачів, - резюмували в ТРЦ “Оазис”.
Головне, чого усі очікують - оновлення супермаркету "Сільпо", який вже понад 15 років є незмінним якірним орендарем ТРЦ. Над проєктом вже працюють дизайнери.
Нові підходи українського бізнесу: як пройшов 18-й маркетинг-форум у пошуках сенсів
У Києві 29-30 квітня пройшов щорічний “Український маркетинг-форум”. Цьогорічний захід став 18-м або, як називають його організатори, "повнолітнім".
Темою масштабної конференції було створення сенсів, форум пройшов під гаслом “Сенсотворці. Шукай Своє”.
Десятки спікерів говорили про українську культуру та її місце в бізнесі, культурну дипломатію, важливість створення глибоких сенсів для бренду та багато іншого.
Читайте також: Бізнес у квітні послабив оцінки своєї діяльності через дефіцит кадрів та інфляцію – індекс НБУ
Окрім конференц-зали, деякі компанії представили власні стенди на виставках, так, можна було спробувати виграти приз за проходження вікторини від “Нової Пошти”, придбати ексклюзивний книжковий мерч від “Сенсу”, протестувати продукцію “П’яної Вишні” чи сфотографуватися на креативних фотозонах.
Журналістка Української Ради Торгових Центрів відвідала подію, тож ми ділимося враженнями та найцікавішими деталями у своєму ексклюзивному репортажі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

