Швейцарські ТРЦ “тримають позиції” в умовах конкуренції з онлайн-гігантами – звіт
Згідно з останнім звітом Швейцарської ради з питань ринку за 2025 рік, швейцарські торговельні центри залишатимуться успішними навіть за умови сильної конкуренції з боку китайських інтернет-магазинів, таких як Temu та Shein.
Успішні ТРЦ сьогодні зосереджуються на досвіді та гнучкості. Інвестори визнають потенціал і діють відповідно.
Якість перебування, дизайнерська ідентичність, гастрономічне розмаїття та послуги мають вирішальне значення. Діджиталізація також відіграє певну роль, наприклад, за допомогою систем лояльності клієнтів.
Хоча в нинішній дискусії про зростаючий вплив китайських онлайн-платформ, як Temu або Shein, часто висловлюється думка, що від цього розвитку страждають, зокрема, торговельні центри, питання є ще більш складнішим, оскільки не ТРЦ втрачають частку ринку, а в першу чергу онлайн-ритейлери, про що свідчать результати дослідження “Онлайн-шопінг в Швейцарії 2024”.
У Швейцарії загалом налічується 195 торговельних центрів площею близько 2,5 млн кв. м орендної площі. Вони генерують близько 18% роздрібних продажів, що відповідає обсягу близько 18,7 млрд швейцарських франків у 2024 році.
Для порівняння, швейцарська онлайн-торгівля досягла загального обсягу продажів у 14,9 млрд швейцарських франків у 2024-му. Вражає, що вітчизняна онлайн-торгівля зросла лише на 1% до 12,3 млрд швейцарських франків, тоді як іноземні постачальники, зокрема з Китаю, зафіксували зростання продажів на 18% до 2,6 млрд швейцарських франків.
Покупки на іноземних платформах зросли на вражаючі 44% у 2021-2024 роках і тепер становлять близько 29% електронної комерції.
Традиційні магазини, а особливо торговельні центри, залишаються загалом стабільними. Зазначається, що багатьом центрам вдається підвищити свою привабливість за рахунок того, що вони дедалі більше стають багатофункціональними, а не просто місцями для шопінгу.
Конкуренція з електронною комерцією має численні наслідки для бізнесу комерційної нерухомості. Для власників та інвесторів вартість нерухомості все більше залежить від емоційної привабливості та сталої інфраструктури.
Адаптивність та ідентичність мають вирішальне значення. Планувальники та девелопери центрів зазначають, що планування повинно бути модульним, різноманітним і з цифровою підтримкою. Обов'язковими є досвід, сталість та кураторський склад орендарів.
Читайте також: Власники Louis Vuitton придбали культовий ТЦ у Португалії за майже 80 млн євро
Що стосується міст і громад, то скоординований міський розвиток зі спільними цілями і високоякісними громадськими просторами є ключем до віталізації.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

