Kachorovska та ЦУМ Київ представили ексклюзивну колекцію (фото)

Український бренд Kachorovska представив нову лімітовану колекцію, створену спеціально для ЦУМ Київ.

Kachorovska в ексклюзивній капсулі пропонує свіжий та жіночний символ Києва та присвячує його улюбленому квітучому місту, розповіли УРТЦ у пресслужбі торговельного центру.

Київська троянда — це одночасно й молодіжний танцювальний павільйон в Хрещатому парку, де відбувались вечорниці наших батьків і виникали їх перші романтичні історії; це ще й хрустка випічка з фруктовою начинкою, що походить з Польщі, але була надзвичайно популярною на Київщині, за що й отримала таку назву; це й нова капсула Kachorovska, створена спеціально для ЦУМ Київ з думками про всіх киянок, що сяють беззаперечною красою.

czum 3 scaled | 1
czum 4 scaled | 2

Колекція буде доповнюватися протягом року. У перший дроп увійшли взуття, одяг та аксесуари, зокрема босоніжки Nina та Norita. Обидві моделі отримали свої назви від сортів червоних троянд. Взуттєву частину колекції також доповнюють кросівки Bowley.

В колекції одягу дизайнери бренду пропонують молочний тренч з яскравим принтом на спині у вигляді троянди, намальованої помадою для губ, боді й напівпрозору спідницю з картатим принтом з додаванням зображень троянд, а також класичні поло у молочному та рожевому відтінках. 

Аксесуарна частина колекції буде представлена бейсболками у рожевому та молочному відтінках, а також шкіряною підвіскою на шию у формі троянди. 

czum 1 scaled | 3
czum 2 scaled | 4

Варто зазначити, що принти й зображення троянди як символу колекції створив український митець Данік Манжос. У цих зображеннях команда хотіла передати максимальну кількість текстури та відчуття ручної роботи. Саме тому була створена велика кількість ескізів руками та справжніми помадами та іншими фарбами. Після цього зображення з потрібною текстурою були заскановані та використані в створенні колекції.

Читайте також: FROLOV та ЦУМ Київ представили ексклюзивну весільну колекцію (фото)

Як і саму колекцію, знімання до неї також присвятили місту і його еволюції. Героїнею стала модель й засновниця бренду nadiia world Надія Шаповал. Разом з командою бренду вона завітала у всі культові локації міста, починаючи з Труханового острова й Пішохідного мосту, закінчуючи шаховим куточком в парку Шевченка. За фото відповідав фотограф Андрій Грей, а за відео — режисер Андрій Хіміч.