Українська компанія запускає ШІ-оператора для приймання замовлень у ресторанах
Українська технологічна компанія GetOrder запускає ШІ-оператора, здатного автоматично приймати та обробляти замовлення гостей у ресторанах і кафе.
Інструмент GetOrder AI Operator розроблено спеціально для закладів харчування, які працюють з великою кількістю онлайн-замовлень через месенджери, соціальні мережі та інші цифрові канали, пише HoReCa-Ukraine.
Система повністю автономна, оскільки приймає текстові запити від клієнтів у месенджерах, розпізнає їхній зміст за допомогою алгоритмів штучного інтелекту та зіставляє із меню закладу через API. Далі замовлення автоматично передається до POS-системи закладу, минаючи участь додаткового оператора.
До прикладу, клієнт пише у Viber чи Facebook Messenger, що саме він хоче замовити, а за кілька секунд це замовлення потрапляє у заклад. Усі ці дії відбуваються без участі працівника закладу, що дозволяє значно скоротити витрати на персонал і зменшити навантаження.
Перевагами GetOrder AI Operator є:
- Швидка обробка запитів — ШІ не потребує перерв чи додаткового часу на уточнення, як це іноді буває з звичайними операторами.
- Оптимізація витрат на персонал — менше людей у зміні, а обсяг оброблених замовлень залишається незмінним або навіть зростає.
- Покращення якості обслуговування в цифрових каналах — відповіді швидкі, точні та незалежні від людського фактора.
- Адаптація під конкретне меню — система "вчиться" розуміти специфіку кожного закладу, що дозволяє уникати помилок у замовленнях.
Читайте також: Обробляє постачання по фото. Poster запустив ШІ застосунок для ресторанів та магазинів
Наразі цей інструмент проходить тестування. За словами представників компанії, запуск пілотних інтеграцій із закладами-партнерами відбудеться вже найближчим часом. У разі успішного впровадження в Україні, рішення планується масштабувати на міжнародні ринки.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

