Лев Жиденко: “Аврора” планує досягти 1 мільярду доларів виторгу вже цього року
Українська мережа магазинів “Аврора” розраховує вийти на 1 млрд доларів виторгу за підсумками 2025 року.
Про це розповів співзасновник компанії Лев Жиденко під час Business Breakfast, організованого Forbes, передає Liga Бізнес.
За словами Жиденка, минулого року ритейлер вже досяг такого обсягу виторгу, однак лише якщо рахувати з ПДВ. А от мільярд доларів без урахування ПДВ, “Аврора” очікує отримати цьогоріч.
Також “Аврора” розглядає можливості для експансії в країни, до яких зручно доставляти товари з України.
Ми дивимося перш за все на ті країни, які географічно близькі, в які логістично легше буде доставляти товар з України. Фокус на те, що в Україні — українські виробники на поличках, в Румунії — румунські — дає дуже гарні результати, — сказав Жиденко.
У планах на найближчі п’ять років, каже Жиденко, розвиватися як управлінська платформа, що сприятиме просуванню українських виробників, зокрема й на міжнародних ринках.
Читайте також: Засновниці Must Have про рентабельність, від’їзд клієнтів та унікальність українських брендів (інтерв’ю)
У 2024 році виторг мережі зріс на 42,5% і сягнув 38,5 млрд грн (без ПДВ). У першому кварталі 2025 року зростання склало ще 32,5% — до 10,6 млрд грн.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

