Новий формат Goodwine: як виглядає перший магазин у концепції Care і що в ньому особливого
Мережа гастромаркетів Goodwine, яка спеціалізується на продажу алкоголю, відкрила перший магазин у новому форматі Goodwine Care.
Супермаркет запрацював 31 травня, він розділений на кілька зон: косметика, товари для дому, тварин та дітей. Це сусіднє приміщення поруч із основним Goodwine.
Історично це була наша перша будівля для Goodwine, – каже співвласник мережі Дмитро Кримський. Вхід до нового Goodwine Care – через парковку супермаркету.
Чому ритейлер вийшов у новий для себе формат та чи знайде він свого покупця, розбиралося видання Forbes. Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з матеріалу.
Яким є новий Goodwine Care?
Загальна площа супермаркету становить 800 кв. м, з них 650 кв. м - торговельна. У магазині працюватимуть чотири зони: товари для дітей, товари для дому, косметичні товари та товари для тварин.
Велика частина аудиторії Goodwine – жінки, тож ідея запуску Goodwine Care виникла давно, однак її реалізацію зупинила війна, адже торгове обладнання застрягло в Італії.
У нас велика база лояльних клієнтів, серед яких значна кількість жінок, – розповідає підприємець. Розширити категорію beauty він хотів завжди, але в Goodwine бракувало простору.

Коли почали обговорювати розширення, ухвалили рішення додати і дитячу категорію, тож потрібна була нова площа, для якої орендували сусіднє приміщення.
На думку Кримського, називати всі товари у Goodwine Care “преміальними” не варто, це скоріше продовження філософії ритейлера – пропонувати у будь-якій категорії найкраще з того, що складно знайти в інших магазинах.
Косметика у Goodwine з’явилася ще у 2022 році, тоді мережа зробила ставку не на популярні бренди, а на натуральні. Прибирати косметику з основного магазину компанія не планує.
За словами Кримського, інвестиції у запуск першого Goodwine Care сягають 1,5 млн доларів.
Які шанси на успіх?
Співзасновник IDNT Микола Чумак вважає, що відкриття нового формату підтримають, адже у Goodwine є лояльна аудиторія.
Але питання – чи вдасться втримати попит потім, – додає він.

За словами експерта, ритейлер має запропонувати додатковий клієнтський досвід, наприклад, можливість протестувати на місці косметику або дати тварині спробувати корм.
Самими преміальними товарами вже нікого не здивуєш – вони доступні і в інших магазинах, – зазначає він.
Співвласниця Suziria Group і засновниця MasterZoo Поліна Кошарна вважає, що у Goodwine немає конкурентів. Її компанія постачатиме до Goodwine Care преміальні корми Savory та Carnilove.
Читайте також: Засновниці Must Have про рентабельність, від’їзд клієнтів та унікальність українських брендів (інтерв’ю)
Ринок преміальних товарів для тварин у 2022–2023 роках впав до 29%, але зараз зріс до 33%, додає вона.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

