Walmart, Costco та інші: ритейлери змушені піднімати ціни через тарифи Трампа

Декілька великих ритейлерів, зокрема Walmart, Costco, Best Buy і Target, підвищили ціни на свої товари або планують це зробити найближчими тижнями, аби компенсувати мита.

Про це повідомляє CNBC.

Як зазначає видання, мінлива торговельна політика президента Дональда Трампа стурбувала ритейлерів, які намагаються планувати свої ланцюги поставок. 

Одні компанії зазначають про вплив тарифів на перевезення вантажів, а інші роздрібні торговці уникають слова “тариф” і звинувачують у своїх змінах стратегій або підвищення цін “макроекономічну невизначеність”.

Після того, як у квітні Трамп запровадив високі тарифи на десятки країн, його адміністрація тимчасово знизила їх до нижчого, але все ще значного рівня. Імпорт з Китаю оподатковується 30% митом, тоді як товари з багатьох інших країн оподатковуються 10% митом. Федеральний торговий суд скасував багато з цих тарифів у середу, але апеляційний суд відновив їх, що посилило невизначеність, з якою стикаються роздрібні торговці, – зазначає CNBC.

Економісти з обох боків політики погоджуються, що тарифи є інфляційними, і витрати, ймовірно, будуть перекладені на споживачів, хоча урядові дані поки що не показали чіткого ефекту. 

Читайте також: Перевага приватних марок: європейські ритейлери прогнозують скорочення масмаркету на полицях

Більшість генеральних директорів компаній США (68%) кажуть, що вони вже підвищили ціни або розглядають можливість зробити це цього року через тарифи, згідно з новим опитуванням Chief Executive Group та AlixPartners.