Цікаве за тиждень (8 червня). Продаж ТРЦ “Україна”, новий формат Goodwine та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 2 по 8 червня.
City Capital Group купує ТРЦ “Універмаг “Україна” та частину бізнес-центру в Києві
Група компаній City Capital Group, що належить Оферу Керзнеру, купує ТРЦ “Універмаг “Україна” та частину БЦ “Леонардо” в Києві.
Продавцем є ірландська банківська корпорація IBRC.
Торговельний центр площею 45 330 кв. м відкрили ще пів століття тому, а в 2004 році реконструювали. В ньому представлені “Велмарт”, Brocard, Intertop, Pandora, Jysk, Reserved, Sinsay.
Виторг “Універмаг “Україна” в 2024 році зріс майже на 13% до 113 млн грн, а за перший квартал 2025-го – майже на 25% до 33 млн грн. Зобовʼязання на початок 2025 року становили 3,9 млрд грн і на перший квартал майже не змінилися.
Бізнес-центр “Леонардо” складається з двох черг загальною площею 60 000 кв. м. Офер Керзнер купує першу, яку відкрили у 2005 році в будівлі колишнього готелю. Реконструкцією займалася компанія “Ярославів Вал” Леоніда Юрушева. Площа об’єкту – 23 155 кв. м.
ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах у травні 2025 року
Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за травень 2025 року.
У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з жовтня 2024 року.
Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.
У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.
Які публікації потрапили у рейтинг цього разу, дізнайтеся за посиланням.
ТРЦ Bukovyna Mall y Чернівцях запрацює цього року
Великий торговельний центр Bukovyna Mall з’явиться у Чернівцях вже до кінця цього року. Відкриття заплановане на 20 грудня.
Про це розповіла Ірина Коваль, комерційна директорка девелоперської та консалтингової компанії Building Development, що займається будівництвом ТРЦ.
Bukovyna Mall стане найбільшим ТРЦ у Чернівцях, загальна площа якого становить майже 45 000 кв. м, а орендна – 37 000 кв. м. Він розташований за адресою: Галицький шлях, 11.
За словами Коваль, це стратегічна локація, тому що вона поєднує Чернівці з Тернополем та Івано-Франківськом. Очікується, що відвідуваність у вихідні дні становитиме більше 20 000 осіб.
Тривалість повітряних тривог під час роботи ТЦ у травні суттєво знизилася
У травні 2025 року тривалість повітряних тривог майже не відрізнялась від показника квітня. Проте показник частки тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ виявився найнижчим з листопада 2023-го, зупинившись на позначці 8,4%.
Це означає, що тривоги змістились здебільшого на нічний час. Втім такий зсув позитивно впливає на роботу торгових центрів.
Найбільше полегшення у порівнянні з попереднім місяцем відчули ТЦ Дніпропетровської області (зменшення показника з 24,3% 4,8%) та Харкова (з 23,1% до 11,8%), в яких також суттєво знизилась загальна тривалість повітряних тривог.
Проте в деяких регіонах частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ - навпаки – зросла. Мова йде про Донецьку, Кіровоградську, Черкаську, Миколаївську та Одеську області.
Як результат цих змін п’ятірка регіонів, ТЦ яких найбільше переривали свою роботу через повітряні тривоги в травні 2025 р. виглядає наступним чином: Донецька обл. (67,3%), Сумська обл. (50,9%), Запорізька обл. (17,7%), Харківська обл. (11,8%) та Полтавська обл. (9,5%).
Інтерактивну мапу тривог з ексклюзивного дослідження Української Ради Торгових Центрів дивіться в нашому матеріалі.
Новий формат Goodwine: як виглядає перший магазин у концепції Care
Мережа гастромаркетів Goodwine, яка спеціалізується на продажу алкоголю, відкрила перший магазин у новому форматі Goodwine Care.
Супермаркет запрацював 31 травня, він розділений на кілька зон: косметика, товари для дому, тварин та дітей. Це сусіднє приміщення поруч із основним Goodwine.
Читайте також: McDonald’s відкриє ще два заклади у Чернівцях – деталі
Історично це була наша перша будівля для Goodwine, – каже співвласник мережі Дмитро Кримський. Вхід до нового Goodwine Care – через парковку супермаркету.
Загальна площа супермаркету становить 800 кв. м, з них 650 кв. м - торговельна. У магазині працюватимуть чотири зони: товари для дітей, товари для дому, косметичні товари та товари для тварин. Як виглядає новий формат ритейлера, дивіться в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

