Цікаве за тиждень (15 червня). Поглинання “Цитрусу”, H&M в Одесі та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 9 по 15 червня.

Yabluka готується поглинути конкурента “Цитрус”

Ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути одного з ключових гравців ринку – мережу "Цитрус".

Про це розповів співрозмовник, знайомий з деталями угоди, а власник Yabluka Артур Гатунок підтвердив виданню цю інформацію.

Я б сказав навпаки: це “Цитрус” поглинає Yabluka – ми розвиватимемо саме його бізнес-модель, – каже Гатунок.

Він розповів, що компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності “Цитруса”.

Торг тривав до останнього, розповідає топменеджер одного з пʼяти найбільших ритейлерів електроніки, який погодився говорити на умовах анонімності через чутливість питання.

H&M повернувся в Одесу: бренд відновив роботу в ТРЦ Riviera Shopping City

Шведський фешн-гігант H&M відновив роботу в Одесі. Магазин бренду знову відкрився у одеському ТРЦ Riviera Shopping City.

Довгоочікуване відкриття відбулося у четвер, 12 червня, і зібрало чимало шанувальників бренду.

У новому просторі представлено:

  • повний асортимент одягу для жінок, чоловіків та дітей;
  • товари для дому H&M Home;
  • нові колекції сезону та широкі знижки у рамках літнього сейлу.
Нагадаємо, що шведська модна компанія призупинила роботу в Україні одразу після початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року.

Про повернення компанії на український ринок стало відомо у жовтні 2023 року, а у листопаді H&M повідомив про точну дату початку відкриттів.

Перші два магазини H&M відновили роботу 9 листопада 2023 року у столичних ТРЦ Lavina Mall та Respublika Park.

Рейтинг українських ТРЦ у соцмережах за підсумками весни 2025

Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками весни 2025 року.

Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом на початок червня 2025 року, порівняно з попередніми підрахунками.

У Facebook рівно половина гравців рейтингу втратила підписників, іншій - вдалося наростити аудиторію. Загалом, рейтинг не зазнав значних змін, однак деякі ТРЦ впевнено рвуться вперед, обганяючи давніх лідерів списку.

У Instagram майже усі гравці наростили кількість підписників, а дехто впритул підійшов до п'ятірки лідерів. Однак поки ТОП-5 не змінився, це ТРЦ Forum Lviv (Львів), ТРЦ Fabrika (Херсон), ЦУМ (Київ), ТРЦ Nikolsky (Харків) і ТРЦ Lavina Mall (Київ).

“Люксоптика” повідомила про пошкодження центрального складу внаслідок атаки рф

Внаслідок атаки на Київ 11 червня серйозно постраждав центральний склад мережі магазинів оптики “Люксоптика”.

Про це у своїх соцмережах розповіла директорка компанії Віолетта Титаренко.

За її словами, на складі площею 2700 кв. м постраждало приблизно 500 кв. м, розповіла Титаренко. На щастя, ніхто зі співробітників не постраждав, збитки ще підраховуються.

Всі оправи та сонцезахисні окуляри, контактні та оптичні лінзи, розчини та краплі для очей зберігаються на цьому складі. Щоденно цей склад поповнює магазини “Люксоптики” та відправляє онлайн замовлення нашим клієнтам. Ми ще рахуємо збитки. Але я щиро дякую, нашій неймовірній команді, яка змогла так швидко локалізували наслідки і вже сьогодні зранку повністю відновили роботу складу, - пише Титаренко.

Інфляція у травні прискорилася майже до 16%

У річному вимірі інфляція в Україні за підсумками травня 2025 року прискорилася до 15,9% з 15,1% у квітні, повідомляє Держстат.

На споживчому ринку в травні інфляція становила 3% порівняно з квітнем, а з початку року - 5,6%. Базова інфляція у травні порівняно із квітнем становила 0,5%, з початку року – 4,4%.

Читайте також: McDonald’s відкрив десятий заклад у Львові поруч із ТЦ “Сріблястий” (фото)

Ціни на продукти харчування та безалкогольні напої на споживчому ринку зросли на 2,8%. Фрукти подорожчали найбільше - на 17,6%. Ціни на свинину, м’ясо птиці, яловичину, безалкогольні напої, рибу та продукти з риби, хліб, сало, овочі, макаронні вироби й цукор зросли в діапазоні від 0,7% до 8,3%. Водночас яйця подешевшали на 8,7%, а масло, молоко та рис знизилися в ціні на 0,5–0,8%.