Mango запустив віртуального помічника із ШІ для персоналізації шопінгу
Іспанський модний бренд Mango запустив віртуального помічника для персоналізації шопінгу під назвою Mango Stylist.
Цей інструмент працює на базі генеративного штучного інтелекту. Він розроблений для того, щоб покупці могли легко, швидко та персоналізовано знаходити та комбінувати одяг.
Наразі віртуальний помічник доступний лише для жіночої лінійки бренду у Великій Британії, Іспанії, Португалії, Франції, Італії, Німеччині, Австрії, Туреччині та США.

Mango Stylist використовує алгоритми для розуміння особистих смаків кожного зі своїх користувачів. Це дозволяє клієнтам бачити останні тенденції, знаходити комбінації одягу Mango й завершувати образи через онлайн-чат та в обліковому записі Instagram.
Крім того, цей інструмент Mango Stylist інтегрується з існуючим віртуальним помічником бренду Iris, який вже працює на кількох ринках, що дозволяє Mango вирішувати запити як до, так і після покупки.
Читайте також: Mango засудили за створення NFT із картинами відомих художників
Ритейлер пояснив, що цей інструмент відображає його постійну відданість інноваціям у світі моди.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

