Компанія-власник AliExpress витратить 7 млрд доларів на залучення покупців у свої сервіси

Китайська Alibaba Group Holding Ltd., що є власником AliExpress, витратить 50 млрд юанів (близько 7 млрд доларів) у наступні 12 місяців на різні купони та ваучери для залучення бізнесу та споживачів до використання сервісів доставки та електронної комерції на внутрішньому ринку компанії. 

В Alibaba впевнені, що це принесе користь як споживачам, так і продавцям. Китайський інтернет-гігант працює в умовах жорсткої конкуренції на ринку КНР, тож такий підхід має підтримати сервіси компанії. 

Alibaba Cloud, підрозділ компанії у сфері хмарних технологій, напередодні відкрила третій центр обробки даних (ЦОД) у Малайзії. Компанія також анонсувала плани відкриття нового дата-центру на Філіппінах у жовтні 2025 року.

Крім цього, Alibaba Cloud оголосила про відкриття ІІ-хаба у Сінгапурі, який, як очікується, зможе підтримати понад 5 тисяч бізнесів та 100 тисяч розробників.

Раніше стало відомо, Alibaba інвестує щонайменше 380 млрд юанів (52 млрд доларів) в інфраструктуру ШІ та хмарні технології протягом наступних трьох років.  Співзасновник Alibaba Джо Цай заявив, що їхні ШІ-технології будуть інтегровані в iPhone для китайського ринку, це має допомогти зміцнити імідж компанії.

Читайте також: AliExpress загрожує мільярдний штраф у ЄС за порушення цифрових правил

Витрати корпорації на штучний інтелект та хмарні технології перевищують прогноз аналітиків Citi, які прогнозували 350 млрд юанів до 2028 року. Через це у компанії вважають, що Alibaba має великі перспективи в захопленні зростаючого попиту на хмарні послуги.

TradeMaster.UA