Керуючий директор Multi у Франції, Латвії, Польщі та Україні серед журі UCSC MRKTNG AWARDS

Українська Рада Торгових Центрів запустила перший професійний маркетинговий конкурс для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS. Судити його будуть передусім міжнародні професіонали галузі - ТОПи європейських маркетингових агенцій, маркетинг-директори світових девелоперських компаній, тощо.

Серед них - Фредерік Руло (Frederic Rouleau), керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та Україні.

Фредерік має понад 25 років професійного досвіду, зокрема понад 20 років роботи у French Casino Group. До приходу в команду Multi він також працював директором у Mayland Real Estate у Варшаві, Польща, де відповідав за інвестиційний контроль та управління нерухомістю.

Multi Corporation – це провідна європейська інтегрована платформа послуг для активів торговельної нерухомості, що управляє близько 80 ритейл-активами по всій Європі. Компанія пропонує повний спектр послуг, зокрема управління активами, експлуатацію ТРЦ, редевелопмент та реконструкцію, здачу в оренду, маркетинг, консультування з питань дотримання законодавчих вимог.

Торгові об’єкти Multi щороку приймають понад 400 мільйонів клієнтів, які витрачають, за оцінками, близько 4 мільярдів євро в більш ніж 6000 магазинів, ресторанів і розважальних закладів.

*Довідка

Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) оголосила про запуск першої в Україні професійної премії, присвяченої маркетинговим досягненням у сфері торговельної нерухомості.

Перша UCSC MRKTNG AWARDS включає чотири основні номінації:

  • Corporate Social Responsibility — відзначення найкращих соціальних ініціатив;

  • Tactical Activation — ефективні проєкти залучення відвідувачів і стимулювання продажів;

  • Best Social Media Campaign — яскраві кампанії у соцмережах;

  • Creative of the Year — найкращі візуальні рішення у комунікації.

Участь відкрита для всіх українських ТРЦ. Щоб стати учасником, необхідно обрати категорію та подати свій кейс.

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: Максим Гаврюшин про запуск першої маркетинг-премії для ТРЦ в Україні

Приймаються кампанії, реалізовані в період із 1 березня 2022 по 30 травня 2025 року. Кількість заявок не обмежена. Подання триває з 1 липня до 14 вересня 2025 року, оцінювання – з 1 по 31 жовтня. Церемонія нагородження пройде у листопаді. Реєстрація — на сайті премії.