Розкіш на спаді: власники Louis Vuitton та Gucci прозвітують про чергове зниження продажів

Французькі модні гіганти LVMH, власник Louis Vuitton, та Kering, власник Gucci, готуються оголосити про чергове падіння квартальних продажів, що посилює побоювання інвесторів щодо затяжного спаду на світовому ринку розкоші вартістю 400 млрд доларів. 

Невизначеність, спричинена торговельною війною президента США Дональда Трампа, спричинила волатильність на фондових ринках, що негативно вплинуло на довіру споживачів, повідомляє Reuters.

Погроза Трампа запровадити 30% тарифи на імпортні товари з ЄС може зашкодити елітним будинкам моди, які виробляють продукцію у Франції та Італії. Вони будуть обережні щодо підвищення цін для американських споживачів після ознак того, що попередні раунди підвищення цін уповільнили попит.

Згідно з прогнозами, у підрозділі моди та шкіряних виробів LVMH, де розташовані Louis Vuitton та Dior, продажі впадуть на 6% у річному обчисленні, що стане четвертим квартальним падінням поспіль. Gucci, власником якого є Kering, зазнавав труднощів вдвічі довше і, за прогнозами, відзвітує про падіння продажів майже на чверть порівняно з минулим роком.

Акції LVMH впали майже на 27% з початку цього року, тоді як акції Kering впали на 15%, а в Hermes знизилися на 0,9%.

Попит на сумки, що колись були основним драйвером продажів, ослаб, оскільки покупці дедалі частіше надають перевагу вічним ювелірним виробам інвестиційного рівня. Хоча бренди Dior, Gucci та Chanel вже запросили нових дизайнерів, оновлені колекції з’являться в магазинах не одразу.

Бренди Louis Vuitton і Prada розширюють асортимент продукції в сегменті до 1 тис. доларів - серед новинок, зокрема, гібридне взуття, що поєднує балетки й кросівки. Крім того, компанії активніше просувають косметичні лінійки.

Втім, такий підхід не позбавлений ризиків - зміщення фокусу на доступніші товари може послабити позиціонування бренду серед преміальної аудиторії.

Читайте також: ЄС займає 70% світового ринку розкоші, проте геополітика створює загрози

За прогнозами, органічні продажі LVMH знизяться на 3%, а Kering — на 13%. Водночас Hermes і Prada можуть показати зростання на 10% завдяки успішній динаміці бренду Miu Miu, який посилює свою присутність на ринку.