Мережа Brocard відкриє магазин у новому концепті Beauty Garden – деталі
Мережа Brocard відкриє магазин у новому концепті Beauty Garden.
Перша точка такого формату площею більше 1 тис. кв. м запрацює у новому ТРЦ Ocean Mall, пише "Інтерфакс-Україна".
У новому форматі будуть збережені всі ключові бренди, представлені в окремих персоналізованих корнерах.
Це інший, більш "молодий", більш емоційний Brocard як за стилістикою, так і за наповненням. Інші кольори, інший дизайн, ті самі: найкращі бренди, тільки оригінальний товар, тільки офіційні постачання, справжні б’юті-експерти та виключно прозорий відповідальний бізнес, – повідомила Олена Лада, директорка зі стратегічного розвитку Brocard.
Також компанія активно працює над залученням нових категорій та брендів у концепт, у тому числі не традиційних для аудиторії Brocard: аптечний догляд, БАДи, професійні бренди догляду за волоссям, товари категорії sexual wellness та розширений асортимент аксесуарів.
Крім того, перебудувують підхід до сервісу. У новому магазині можна буде безкоштовно пройти діагностику шкіри, волосся, підібрати аромат для себе через сервіс "Парфумерний Сомельє".
Керуючий бізнесом Brocard Юрій Гаткін вибір ТРЦ Ocean Mall пояснив позитивним партнерським досвідом.
Ми співпрацюємо з цією командою з 2003 року – ще з відкриття першого спільного проєкту у ТЦ Mandarin Plaza. Відтоді домовилися: ми – у кожному їхньому об’єкті. Це питання довіри, професійності та стратегічного партнерства. Сьогодні ми присутні у Mandarin, Blockbuster, плануємо відкриття в Ocean Mall – і це точно не фінал, – зазначив Гаткін.
"Брокард-Україна" – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. У компанії 68 магазинів у 22 містах України, понад 1600 співробітників і більше 2,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 480 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 100 нішевих парфумерних домів.
Читайте також: Дитячий магазин еко-брендів Pokito відкриється у ТРЦ Ocean Mall
*Довідка. ТРЦ Ocean Mall - торговельний об'єкт формату retail resort. Загальна площа - 300 тис. кв. м, паркінг на 4 тис. машиномісць. ТРЦ поєднає 800 магазинів та 50 ресторанів. Серед найбільших орендарів продуктовий супермаркет "Сільпо", флагманські магазини найбільших рітейлерів світу в сегментах моди, спорту, товарів для оселі. Понад 30 тис кв. м у ТРЦ Ocean Mall відведено під розваги, у тому числі розважальний парк для всієі родини Galaxy та 7-зальний мультиплекс кинотеатр.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

