UCSC MRKTNG AWARDS: Аніта Стемпфл в журі професійної української маркетинг-премії для ТРЦ

Продовжуємо знайомити ринок з професіональним складом журі першої в Україні спеціалізованої маркетингової премії для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS. На черзі - Аніта Стемпфл (Anita Stampfl), власниця Anista & Partners та член керівного комітету міжнародної премії Solal Awards.

Експертка також обіймає посаду керівника відділу спеціальних проектів у HBB Centermanagement GmbH & Co. KG та має диплом 2-го рівня з маркетингу в Школі роздрібної нерухомості ICSC.

Досвідчений фахівець з підтвердженим досвідом роботи в галузі роздрібної нерухомості та управлінського консалтингу, Аніта Стемпфл має навички ведення переговорів, управління маркетингом, бізнес-планування, роздрібної торгівлі та продажів.

*Довідка

UCSC MRKTNG AWARDS покликана відзначити найуспішніші маркетингові стратегії, що підвищують впізнаваність ТРЦ, стимулюють відвідуваність і продажі, впроваджують соціальні ініціативи, а також використовують креативні підходи та digital-інструменти.

Цього року ми пропонуємо позмагатися за нагороди у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкт
  • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообіг
  • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

Читайте також: Маркетинг-директорка ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан про UCSC MRKTNG AWARDS

До участі приймаються кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року.

Кількість поданих заявок необмежена, а участь безкоштовна.