“Платформа для зростання всієї галузі”: CCO Nhood Holding Ганна Корягіна про UCSC MRKTNG AWARDS
UCSC MRKTNG AWARDS - перша професійна премія, що оцінює досягнення українських ТРЦ в маркетингу. Створений Українською Радою Торгових Центрів, конкурс такого формату стане прецендентом для українського ринку торговельної нерухомості, тож ми вирішили дізнатися, як до цього ставляться вітчизняні гравці.
CEO Nhood Україна та міжнародний комерційний директор з оренди Ганна Корягіна вважає створення подібної премії в українському просторі надзвичайно важливим, та переконана, що у перспективі це підвищить рейтинг України на міжнародних конкурсах.
Ганна Корягіна про UCSC MRKTNG AWARDS
Створення локальної премії UCSC MRKTNG AWARDS — надзвичайно важлива ініціатива, яка підкреслює рівень розвитку ринку та прагнення до професіоналізації галузі. Наша компанія вже має досвід участі в міжнародній премії Solal Awards, яка, власне, і стала основою для цієї нової національної відзнаки. Застосування перевіреної методології дозволить забезпечити об’єктивний та прозорий відбір найкращих проєктів, що є критично важливим для довіри до результатів.
Особливо варто відзначити участь міжнародного досвідченого журі — це не просто престижно, це справді потужний сигнал для ринку про серйозність підходу та високі стандарти оцінки.
Крім того, наявність національної премії такого формату є стратегічно важливою: вона сприятиме формуванню локальної культури участі, стимулюватиме розвиток креативності та інновацій, а також у перспективі підвищить рейтинг нашої країни на міжнародних конкурсах. Це не лише про визнання — це про створення платформи для зростання всієї галузі.
Як сервісна компанія, ми беремо на себе відповідальність доносити до наших клієнтів важливість участі в UCSC MRKTNG AWARDS. Ми переконані, що така участь не лише підвищує рівень професіоналізму на ринку, а й сприяє формуванню культури визнання найкращих практик у сфері маркетингу.
Про UCSC MRKTNG AWARDS
UCSC MRKTNG AWARDS - перша в Україні професійна маркетингова премія для ТРЦ, яку запускає Українська Рада Торгових Центрів (UCSC). Спеціалізований конкурс має відзначити найуспішніші маркетингові стратегії, що підвищують впізнаваність ТРЦ, стимулюють відвідуваність і продажі, впроваджують соціальні ініціативи, а також використовують креативні підходи та digital-інструменти.
• Кількість поданих заявок необмежена, а участь безкоштовна.
Позмагатися українські об'єкти можуть в чотирьох номінаціях:
- Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року
Оцінюватиме конкурсантів професійне журі, що складається з іноземних та українських фахівців, серед яких голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing Алан Торнтон, засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів) Кріс Ігве, керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та Україні Фредерік Руло та багато інших.
Подати заявку до участі можна на сайті премії до 14 вересня 2025 року.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

