Фіксують, але не покупців: Lidl тестує розумні каси з камерами

Lidl Polska впроваджує у окремих магазинах інноваційне технологічне рішення - систему кас з камерами.

Це має полегшити процес покупок для клієнтів та зробити його ефективнішим. Наразі технологію тестують на трьох локаціях.

Наразі у трьох магазинах пілотно тестуємо нове технологічне рішення із застосуванням камер, встановлених біля кас. Хочемо наголосити: камери не використовуються для запису чи ідентифікації клієнтів. Метою тестування є виключно оцінка функціональності системи, яка допомагає клієнтам під час покупок, — зазначила Александра Робашкевич, директорка з корпоративних комунікацій та сталого розвитку Lidl Polska.

Зображення з камери на касі допомагає розпізнавати продукти, які покупець кладе на ваги, зокрема овочі та фрукти.

Система підказує, що саме поклали на ваги або пропонує покупцеві варіанти товарів, штрихкод яких не вдалося відсканувати.

Впровадження цього рішення в Польщі не є несподіванкою, адже це частина ширшої європейської стратегії ритейлера. Наприклад, у Німеччині вже понад 500 магазинів обладнано подібними системами, а з 2024 року компанія подала заявки на понад 10 000 кас самообслуговування для європейських торгових точок.

У Великій Британії Lidl тестує ще більш передові рішення - каси з інтегрованим штучним інтелектом. Такі камери не лише фіксують відсутність сканування товарів, а й повідомляють клієнта сповіщенням на екрані, викликаючи персонал лише в разі потреби. Подібні технології вже почали з’являтися і в Польщі.

Каси самообслуговування мають певний вплив на формат супермаркетів, адже традиційні імпульсні зони, де зазвичай розміщувалися снеки чи напої, втрачають своє значення.

Читайте також: Lidl відкрив перший повністю непродовольчий магазин

Простір навколо кас самообслуговування є обмеженим, що вимагає частішого поповнення товарів і зменшує кількість продуктів на полицях.

У супермаркетах зникають спеціалізовані стелажі, що змушує постачальників переглядати маркетингові стратегії. Зокрема, робити акценти на просування в торгових проходах, пакувальні пропозиції чи активності в мобільних додатках.

All Retail