На тлі кампанії з Minecraft: McDonald’s відновив зростання продажів після двох кварталів спаду

Продажі McDonald's зросли після двох кварталів падіння, зокрема завдяки найбільшій маркетинговій кампанії за всю історію мережі, що була присвячена виходу фільму Minecraft.

Про це повідомляє CNN.

Продажі в ресторанах у США зросли на 2,5% за квартал, що закінчився 30 червня. Наприкінці березня McDonald's випустив дитячий "Хепі Міл" з іграшками та меню для дорослих, що було пов'язано з виходом фільму Minecraft.

Ця кампанія проводилася у 100 країнах світу, що допомогло зрости світовим продажам у закладах McDonald's на 3,8%. Крім того, загальний дохід зріс на 5% до 6,8 млрд доларів.

CEO компанії Кріс Кемпчинскі зазначив, що McDonald's і далі шукає шляхи, як повернути до себе клієнтів з низьким рівнем доходів, оскільки саме вони раніше були найчастішими відвідувачами мережі. Для цього компанія залишила до кінця року в меню сендвіч Snack Wrap за 2,99 доларів, а також планує інші бюджетні пропозиції.

Тим не менш, CEO компанії визнав, що "сприйняття цінностей споживачами найбільше залежить від цін основного меню", що є натяком на думку деяких людей про те, що мережа стала занадто дорогою. Споживачі "занадто часто" бачать комбіновані страви, які коштують понад 10 доларів, а це "негативно формує сприйняття цінності", визнав Кріс Кемпчинскі.

Читайте також: McDonald’s планує подвоїти інвестиції у ШІ до 2027 року, роблячи ставку на Індію

McDonald's веде переговори зі своїми франчайзі у США, щоб розробити ідеї щодо внесення змін, проте дедалей наразі не розкривають.