Crocs втратив 30% ринкової вартості за один день після невтішного прогнозу

Американська компанія Crocs, що виробляє гумове взуття, втратила майже 30% своєї ринкової вартості за один день.

Причиною цього стала публікація прогнозу падіння виторгу на 9-11% у поточному кварталі, пише Spiegel.

Акції Crocs закрили торговий день зі зниженням на 29,24%. Водночас після завершення основних торгів вони зросли на понад 3%.

Генеральний директор компанії Ендрю Ріс заявив під час телефонної конференції з аналітиками, що споживачі у США обережно ставляться до необов'язкових витрат. Імпортні тарифи президента США Дональда Трампа також обтяжують компанію.

Crocs очікує, що це призведе до витрат у розмірі 40 млн доларів у другій половині року.

Генеральний директор компанії попередив, що потенційне зростання цін на товари бренду може ще більше послабити купівельну спроможність споживачів. Водночас він очікує, що класичне спортивне взуття стане популярнішим у США з початком Чемпіонату світу з футболу в 2026 році та Олімпійських ігор у 2028 році в Лос-Анджелесі.

Читайте також: Crocs у колаборації з Casio представив лімітовані клоги зі знімним годинником (фото)

В останньому кварталі компанія, яка також володіє брендом Heydude, зафіксувала зростання доходів на 3,4% в річному обчисленні до приблизно 1,15 млрд доларів. Підсумковий результат склав трохи більше 492 млн доларів, головним чином через списання вартості бренду Heydude. У тому ж кварталі минулого року було отримано прибуток трохи менше 229 млн доларів.