UCSC MRKTNG AWARDS: директор з продажів MK Illumination в журі спеціалізованої премії

Українська Рада Торгових Центрів продовжує збирати заявки на участь в першій професійній маркетинг-премії для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS. Подавати свої найкращі кейси можна до 14 вересня 2025 року, а ми продовжуємо знайомити ринок з членами журі конкурсу.

Серед них Брем Халсбош (Bram Hulsbosch) - директор з продажів MK Illumination, Нідерланди.

Після навчання в Школі економіки та бізнес-адміністрування експерт почав свій кар’єрний шлях в C&A NL, з посади менеджера магазину. Після 11 років роботи в C&A Халсбош став керувати великим торговельним центром The Heuvel Gallery в Ейндховені.

У 2011 році почав працювати в MK Illumination Holland, де зміг поєднати свій досвід у роздрібній торгівлі та управлінні торговими центрами, консультуючи клієнтів щодо створення позитивного середовища для відвідувачів торгових та розважальних закладів.

MK Illumination Holland - компанія, що створює професійне святкове та постійне освітлення для різноманітних об’єктів, зокрема торговельних центрів.

Про UCSC MRKTNG AWARDS

Нагадаємо, Українська Рада Торгових Центрів запустила першу в країні професійну премію, що має відзначити досягнення українських ТРЦ у галузі маркетингу. Цього року UCSC MRKTNG AWARDS відзнаки вручатимуть у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility — найкращі ініціативи у сфері соціальних проєктів
  • Tactical Activation — найбільш ефективні кампанії із залучення відвідувачів та зростання обороту

  • Best Social Media Campaign — кращі приклади роботи у соцмережах

  • Creative of the Year — найвдаліший візуальний креатив року

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: директорка з розвитку ТРЦ “Подоляни” про перший професійний маркетинг-конкурс

До участі можна подавати кейси, реалізовані в період з 1 березня 2022-го до 30 травня 2025-го — фактично, від початку повномасштабної війни. Участь безкоштовна! Кількість поданих заявок не обмежена.

Церемонія нагородження відбудеться у листопаді 2025 року в Києві, у форматі офлайн.