Новий формат лояльності: “Чорноморка” запустила підписку на страви
Мережа ресторанів “Чорноморка” запустила підписку на популярні страви з морепродуктами.
Ідея нового формату лояльності полягає в тому, аби дати відвідувачам більше свободи вибору, а також збільшити частоту візитів, що повинно позитивно позначитися на загальному обороті, пише All Retail.
За словами маркетолога “Чорноморки” Олександра Кучерука, вже понад 10 років ми в мережі практикують тематичні дні: у середу — знижка на креветки, у четвер — на кальмара, тощо.
Ідея підписок виникла з бажання дати відвідувачам більше свободи: якщо людина любить креветки — для чого їй чекати середи? Паралельно врахували й бізнес-інтерес: частіші візити, навіть зі знижкою, мали збільшити загальний оборот, — прокоментував Кучерук.
Для нового формату в “Чорноморці” обрали чотири популярні страви: креветки, устриці, лосось і мідії, і запропонували клієнтам підписатися на одну з них. Можна було вибрати варіанти підписки на місяць, пів року або рік з можливістю отримувати обрану страву зі знижкою щодня. Підписки можна було придбати лише через сайт “Чорноморка Онлайн”, що дозволяло також просунути цей сервіс.
Як розповідають у компанії, діяли швидко, щоб не дати конкурентам можливість скопіювати ідею, і запустили кампанію з просування підписок через друковані меню з окремими сторінками під кожну підписку, пости в соцмережах та інформацію на сайті.
План на перший місяць полягав у продажу 5 тис. підписок, але фактично було продано лише менше половини. Хоча фінансові витрати на запуск були покриті, ефект від підписок виявився значно нижчим за очікування. Наразі підписки працюють у “фоновому режимі”, а команда працює над новим позиціонуванням та форматом.
Олександр Кучерук поділився висновками з цього проєкту, зазначивши, що для швидкого залучення користувачів варто було б запропонувати іншу ціну на підписки, знизивши їх до 1-10 грн або надаючи безкоштовно на початковому етапі.
Також замість чотирьох окремих підписок можна було б запустити одну універсальну, яка охоплює всі топ-продукти. Підписки мали б продаватися не тільки онлайн, а й у ресторанах.
Читайте також: До 400 тисяч євро на відкриття: “Чорноморка” продовжує експансію за кордоном
Крім того, було б доцільно протестувати формат підписки спершу на одній локації, виправити помилки і лише потім поширювати на інші ресторани.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

