Kaufland запустив маркетплейс у Франції: приєдналися майже 3000 ритейлерів

Німецька мережа Kaufland запустила маркетплейс у Франції. На початковому етапі маркетплейс пропонуватиме більше трьох мільйонів позицій у більш ніж 6 400 категоріях

Платформа дозволяє французьким ритейлерам продавати свої товари у шести європейських країнах, зокрема у Польщі, Австрії та невдовзі в Італії.

Наразі через маркетплейс Kaufland у шести країнах Європи працюють близько 13 000 ритейлерів, а 2 800 онлайн-продавців уже зареєструвалися на французькій платформі.

В компанії зазначають, що ритейлери, які продають на всіх його маркетплейсах, можуть охопити потенційно 81 млн онлайн-покупців у чинних країнах присутності. Також ще додатково 37 млн у Франції та 22 млн в Італії. Загальна кількість потенційних клієнтів зросте майже до 140 млн.

Компанія позиціонує маркетплейс як європейську альтернативу світовим e-commerce-гігантам. Вона хоче зробити міжнародні продажі максимально простими для ритейлерів. Для цього пропонує певні безкоштовні послуги, зокрема переклад даних про товари чи юридична підтримка.

Маркетплейс регулюється європейським законодавством. У Kaufland наголошують, що платформа створена для забезпечення чесних умов і конкурентних цін.

Наша мета – зрештою запропонувати клієнтам у Франції асортимент, співмірний із німецьким, де вже доступні 45 млн товарів. Крім того, ми прагнемо стати провідною європейською платформою у країні для французьких ритейлерів, щоб вони могли легко, зручно та успішно продавати свої товари як на національному, так і на міжнародному рівнях, – розповів генеральний директор Kaufland e-commerce Геральд Шьонбухер.

Читайте також: “Нова Пошта” розпочала партнерство з європейською мережею Kaufland в Молдові

Компанія Kaufland входить до Schwarz Group, яка також володіє мережею Lidl, і управляє понад 1 600 магазинами у восьми країнах Європи.

Retail Detail