Обійшов Google та Amazon: бренд Apple очолив рейтинг найдорожчих у світі

Apple очолив цьогорічний рейтинг найдорожчих брендів світу за підсумками четвертого року поспіль. Вартість компанії за рік зросла на 28% – до 1,3 трлн дол.

Про це йдеться у щорічному звіті BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands. 

Далі йдуть Google, вартість якого збільшилася на 25% (до 944,1 млрд дол.), Microsoft Corp. на 24% (до 884,8 млрд дол.), Amazon.com Inc. на 50% (до 866,1 млрд дол.).

На п’яту сходинку піднявся бренд Nvidia Corp., вартість якого злетіла в 2,5 раза (до 509,4 млрд дол.), далі Facebook та Instagram із вартістю 300,7 млрд дол. і 229 млрд дол. відповідно. Вони витіснили на восьму позицію з п’ятої минулого року McDonald’s Corp., вартість якого знизилася на 0,4% (до 221 млрд дол.).

apple 1 | 1

Крім цього, до десятки найдорожчих увійшли Oracle Corp. і Visa Inc., що подорожчали відповідно на 48% (до 215,35 млрд дол.) і 12,9% (до 213,35 млрд дол.).

Китайський бренд Tencent перемістився на одинадцяте місце з десятого (+28,7%, до 174 млрд дол.).

Значне зростання вартості за минулий рік зафіксували китайські бренди Huawei (64,7 млрд дол., 39-те місце), Xiaomi (21,9 млрд дол., 96-та позиція), а також американський VMware Inc. (47 млрд дол., 55-та сходинка).

До топ-100 увійшли й нові бренди, зокрема ChatGPT (43,6 млрд дол., 60-та позиція), Stripe (26,1 млрд дол., 85-та сходинка), Chipotle Mexican Grill (26,1 млрд дол., 86-те місце) і шведський Spotify (29,7 млрд дол., 76-та позиція).

Читайте також: Crocs втратив 30% ринкової вартості за один день після невтішного прогнозу

У звіті зазначається, що у 2025 році світовий рейтинг 100 найкращих брендів досяг рекордної загальної вартості брендів. Цьому сприяли технологічні революційні бренди, які забезпечили більшу частину зростання вартості протягом останніх 20 років у всіх секторах.