Виторг виробника Лабубу зріс на 204%, прибуток – майже на 400%

Китайська компанія Pop Mart, що виробляє популярні іграшки Лабубу, повідомила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року.

Як зазначається у звіті компанії, її виторг зріс на 204% до 13,88 млрд юанів (1,93 млрд дол.) у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року. Чистий прибуток підскочив на 397% до 4,57 млрд юанів (636 млн дол.).

Найбільше зростання відзначається у Північній Америці (+1142%) через розширення мережі у США, де кількість магазинів Pop Mart збільшилася до 41, а також у Європі (+730%), де працюють 18 магазинів.

Найпопулярнішою іграшкою стала Лабубу, яка принесла компанії близько 35% від загального виторгу. 

Загалом продажі м’яких іграшок сягнули 44% доходу компанії - 6,14 млрд юанів (понад 850 млн дол.), що в 14 разів більше, ніж минулого року.

Засновник і генеральний директор компанії Ван Нін у липневому інтерв’ю китайським ЗМІ розповів, що зростання на міжнародних ринках перевершило очікування.

Читайте також: “Епіцентр”, Rozetka чи “Техно Їжак”: як український ритейл масово підхопив хвилю “хайпу” Лабубу

Нагадаємо, нещодавно Pop Mart обігнав російський "Газпром" за ринковою вартістю. Pop Mart International Group має ринкову капіталізацію на рівні 42,40 млрд доларів. Компанія посідає 518-ме місце серед найдорожчих у світі. Водночас капіталізація російського "Газпрому" становить 38,81 млрд доларів, що дає йому 569-те місце у рейтингу.