COMFY наростив виторг майже на 20% у першому півріччі 2025 року

Мережа магазинів техніки та електроніки COMFY наростила виторг на 19% у першому півріччі 2025 року.

Сума сплачених податків та зборів за цей період сягнула 992 млн грн, що на 14% більше, ніж у першому півріччі 2024-го, повідомили у пресслужбі ритейлера.

Драйвером зростання продажів став активний розвиток e-commerce напряму, ефективна стратегія просування, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку. Завдяки цьому частка онлайн-продажів COMFY перевищила 30%.

Ритейлер продовжив оновлювати та реформатувати мережу магазинів. Основне завдання  — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси. Також до завдань додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлень.

У першому півріччі компанія зафіксувала зростання попиту майже у всіх категоріях. Найбільше — у дрібній побутовій техніці із середнім приростом +32% та аксесуарах +34%. Лідерами є мультипечі (+248,1% до показників першого півріччя 2024-го). До топу товарів увійшли зволожувачі повітря (+59%), кавомашини (+40%) та пароочисники (+37%). Також з року в рік продовжує зростати категорія техніки для догляду — стайлери (+62%), епілятори (+61%), електричні зубні щітки (+57%).

У великій побутовій техніці найбільше зростання показали кондиціонери (+84%), сушильні та посудомийні машини (+46% та +22% відповідно).

У сегменті цифрової та аудіо-відео-техніки зростання показали домашні аудіосистеми (+184%), об’єктиви для фотокамер (+172%), фотокамери (+53%) та планшетні комп’ютери (+49%).

Читайте також: Мережа COMFY першою в Україні запустила онлайн-оцінку техніки за допомогою ШІ

Попит на мультипечі вплинув на зниження продажів схожих за функціоналом товарів — мультиварок (-6,3%), вафельниць, грилів (-12%). Окрім того, зниження продажів зафіксовано на павербанки та зарядні станції, а також морозильні камери і транспорт.